Przejdź do treści
Urząd Lotnictwa Cywilnego - obsługa klientów
Źródło artykułu

Informacja dla klientów ULC – aktualizacja

Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających Urząd wprowadził zmiany w obsłudze klientów, mające na celu ograniczanie potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2. Prosimy o zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.

Punkt Obsługi Klienta (POK), Kancelaria Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz Rejestr Personelu Lotniczego (RPL)
Od 16.03.2020 r. do 31.03.2020 r. POK, Kancelaria oraz RPL będą nieczynne. Klientów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem + 48 22 520 72 00, mailowy – kancelaria@ulc.gov.pl, bądź za pośrednictwem ePuap lub drogą pocztową.

Komisja Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów
Nie będzie możliwości bezpośrednich spotkań z pracownikami w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Infolinia Komisji Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów w dniach 16-25 marca 2020 r. będzie nieczynna.

Delegatury i Jednostki Terenowe ULC
Od 16 marca do odwołania w Delegaturach i Jednostkach terenowych ULC zostaje zawieszone wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. przyjmowanie korespondencji (wniosków lub pism) oraz wydawanie licencji członków personelu lotniczego. Korespondencję prosimy kierować do Punktu Obsługi Klienta w Warszawie. Wnioski lub pisma mogą być również wysłane za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP.

Wpłaty w kasie ULC
Wpłaty gotówkowe w kasie ULC zostają wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy – 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 – lub za pośrednictwem placówek pocztowych.
Do Państwa dyspozycji pozostają numery infolinii ULC, dostępne na stronie internetowej oraz adresy mailowe.


Przeczytaj również:
Informacja na temat sesji egzaminacyjnych w ULC
Informacja na temat wydarzeń planowanych przez ULC do końca kwietnia

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony