Trzecia część, relacji z 13. FBL. Szef FISu, Michał Słojewski o statystykach, pilotach i frazeologii
Zapraszamy do obejrzenia relacji z XIII Forum Bezpiecznego Latania (FBL), poświęconej frazeologii lotniczej w przestrzeni niekontrolowanej. Część trzecią poprowadził Michał Słojewski, szef FISu, który opowiedział między innymi:
- Czym w rzeczywistości zajmuje się FIS?
- Co zajmuje najwięcej czasu i co z tego wynika?
- Najistotniejsze ograniczenia dla zapewnienia sprawności służby FIS.
- Statystyki lotów zarejestrowanych przez FIS oraz o kumulacjach ruchu w których między innymi, bez poprawnej frazeologii lotniczej, może zrobić się niebezpiecznie.
Słuchowisko, jak zwykle obowiązkowe.
O Forum Bezpiecznego Latania
29 marca (czwartek) w budynku Instytutu Lotnictwa w Warszawie odbyła się kolejna edycja Forum Bezpiecznego Latania (FBL). Temat pozornie łatwy, ale jak pokazują statystyki, przysparzający większości pilotów (tak większości tu nie ma błędu!) problemów. A, że lata nas coraz więcej i coraz częściej, przyszedł czas na zadbanie o higienę lotniczej transmisji głosowej. Zaczęliśmy od przestrzeni sklasyfikoawnej literką G. O 13. FBL dowiesz się więcej klikając w ten link.
Organizatorami XIII edycji Forum Bezpiecznego Latania byli: Krajowe Towarzystwo Lotnicze AOPA Poland, portal dlapilota.pl, szkoła lotnicza Unitedsky. Forum jest współfinansowane z funduszu prewencyjnego zakładu ubezpieczeń PZU S.A.
13. FBL odbyło się 29 marca 2018 roku w siedzibie Instytutu Lotnictwa.
Część pierwsza, relacji z 13. FBL. Dlaczego poprawna frazeologia lotnicza jest taka ważna?
Druga część, relacji z 13. FBL. Teoria frazeologii lotniczej. Od historii do gramatyki.
Czwarta część, relacji z 13. FBL. Zaprasza Andrzej Rutkowski i Maciej Dróżdż.
Komentarze