IBEX-U.L. Autoryzowanym Serwisem Cessny
W dniu 16 października 2008 roku, IBEX-UL, znany na polskim rynku Certyfikowany Ośrodek Szkolenia lotniczego oraz firma świadcząca usługi lotnicze i obsługę techniczną, otrzymała od producenta samolotów Cessna, certyfikat Autoryzowanego Serwisu Technicznego w zakresie obsługi jedno i dwusilnikowych samolotów tłokowych.
Dzięki umowie zawartej z Cessna Aircraft Company, IBEX będzie realizował wszystkie naprawy i serwis gwarancyjny najpopularniejszych na świecie samolotów . Firma jest pierwszym autoryzowanym serwisem tego producenta w Polsce i jedynym w Europie Wschodniej.
Dla posiadaczy samolotów Cessna oznacza to, że nie muszą już w sprawach napraw gwarancyjnych latać do Niemiec, Austrii czy Słowenii gdzie znajdowały się do tej pory, najbliższe autoryzowane serwisy. Całą obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną mogą wykonać na miejscu w Polsce. "To również znaczne oszczędności finansowe i czasowe oraz komfort współpracy z polską firmą" – mówi Wiesław Kapitan, vice-prezes zarządu IBEX -U.L.
W przypadku nowych maszyn gwarancja obejmuje cały samolot przez okres jednego roku, silnik przez dwa, a śmigło przez trzy lata. W Polsce lata ok. 60 nowych samolotów tego producenta, objętych gwarancją. Z serwisu mogą oczywiście korzystać również starsze samoloty.
Na podstawie umowy autoryzacyjnej, IBEX otrzymał także bezpośredni dostęp do magazynów Cessny w ramach programu CPD 2. Dzięki temu firma ma szybki dostęp do wszystkich części zamiennych niezbędnych do obsługi tych samolotów.
Proces certyfikacji Ibexu przez Cessnę trwał ok. jednego roku. W tym czasie pracownicy odbyli cykl szkoleń zakończonych egzaminami. Przedstawiciele producenta audytowali również firmę w Warszawie.
IBEX jako certyfikowana zgodnie z europejskimi przepisami PART 145 stacja serwisowa, prowadzi również obsługę techniczną takich marek jak PZL, SOCATA, PIPER, BEECHCRAFT, MAULE i innych. Posiada bogate zaplecze techniczne i szeroki zakres uprawnień do wykonywania czynności obsługowych, łącznie z ważeniem statków powietrznych. Ponadto, firma posiada uprawnienia do Zarządzania Ciągłą Zdolnością do Lotu na podstawie certyfikatu organizacji CAMO.
Więcej informacji na www.ibex-ul.pl
Dzięki umowie zawartej z Cessna Aircraft Company, IBEX będzie realizował wszystkie naprawy i serwis gwarancyjny najpopularniejszych na świecie samolotów . Firma jest pierwszym autoryzowanym serwisem tego producenta w Polsce i jedynym w Europie Wschodniej.
Dla posiadaczy samolotów Cessna oznacza to, że nie muszą już w sprawach napraw gwarancyjnych latać do Niemiec, Austrii czy Słowenii gdzie znajdowały się do tej pory, najbliższe autoryzowane serwisy. Całą obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną mogą wykonać na miejscu w Polsce. "To również znaczne oszczędności finansowe i czasowe oraz komfort współpracy z polską firmą" – mówi Wiesław Kapitan, vice-prezes zarządu IBEX -U.L.
W przypadku nowych maszyn gwarancja obejmuje cały samolot przez okres jednego roku, silnik przez dwa, a śmigło przez trzy lata. W Polsce lata ok. 60 nowych samolotów tego producenta, objętych gwarancją. Z serwisu mogą oczywiście korzystać również starsze samoloty.
Na podstawie umowy autoryzacyjnej, IBEX otrzymał także bezpośredni dostęp do magazynów Cessny w ramach programu CPD 2. Dzięki temu firma ma szybki dostęp do wszystkich części zamiennych niezbędnych do obsługi tych samolotów.
Proces certyfikacji Ibexu przez Cessnę trwał ok. jednego roku. W tym czasie pracownicy odbyli cykl szkoleń zakończonych egzaminami. Przedstawiciele producenta audytowali również firmę w Warszawie.
IBEX jako certyfikowana zgodnie z europejskimi przepisami PART 145 stacja serwisowa, prowadzi również obsługę techniczną takich marek jak PZL, SOCATA, PIPER, BEECHCRAFT, MAULE i innych. Posiada bogate zaplecze techniczne i szeroki zakres uprawnień do wykonywania czynności obsługowych, łącznie z ważeniem statków powietrznych. Ponadto, firma posiada uprawnienia do Zarządzania Ciągłą Zdolnością do Lotu na podstawie certyfikatu organizacji CAMO.
Więcej informacji na www.ibex-ul.pl
Źródło artykułu
Komentarze