Przejdź do treści
Airbus przygląda się nawykom zakupowym miliarderów
Źródło artykułu

Airbus przygląda się nawykom zakupowym miliarderów

Odrzutowce korporacyjne wyznacznikiem stylu życia.

Biorąc pod uwagę fakt, że liczba miliarderów na Bliskim Wschodzie wzrośnie ze 150 w 2007r. do około 220 w 2017r., zrozumienie zwyczajów i upodobań zakupowych krezusów nabiera coraz większego znaczenia w kontaktach handlowych. Najnowsze badania Airbusa dostarczają pewnych interesujących spostrzeżeń.

I tak okazuje się że, kiedy miliarderzy wyruszają w podróż samolotem, chcą zabierać ze sobą swój styl życia, a to często oznacza podróżowanie ze świtą - osobami, które zapewniają ich obsługę, doradzają im na ziemi i znają ich potrzeby oraz preferencje. Nie rezygnowanie z wygód i wierność stylowi życia także w czasie podróży samolotem, czy to chodzi o pracę, odpoczynek czy też zabawę, jest ważne dla miliarderów, ponieważ pomaga im optymalnie wykorzystać czas, a jednocześnie zwiększa komfort podróży. 

- Korporacyjne odrzutowce Airbusa umożliwiają większym grupom prowadzenie interesów i życia towarzyskiego w powietrzu, ponieważ szersze, wyższe i bardziej przestronne kabiny pozwalają przewozić więcej osób, bardziej komfortowo, niż jakikolwiek inny samolot biznesowy - zauważył John Leahy, dyrektor operacyjny Airbusa ds. klientów. - Szefowie firm, rodziny i delegacje rządowe cenią korporacyjne odrzutowce Airbusa, ponieważ większa przestrzeń pozwala im spędzać w powietrzu czas w taki sam sposób jak na ziemi.

Z badań wynika, że miliarderzy z Bliskiego Wschodu preferują podróże do Europy, w tym do krajów śródziemnomorskich, do których można dotrzeć w ciągu zaledwie kilku godzin.

Badanie pokazuje, że różnice w nawykach zakupowych miliarderów zależą od tego, w jakim są wieku, jak długo cieszą się statusem najbogatszych i z jakiego pochodzą regionu. Na przykład miliarderzy z Bliskiego Wschodu mają średnio 61 lat i zwykle zależy im na przekazywaniu swoich postaw i wartości, a  nie tylko bogactwa.

Badania ujawniły też, że luksus nadal ma znaczenie dla miliarderów, ale głównie oznacza to posiadanie produktów i korzystanie z usług dostosowanych do ich potrzeb i pozwalających im lepiej wykorzystać czas.

Airbus oferuje kompletną linię odrzutowców biznesowych. Wszystkie wywodzą się z najnowocześniejszej na świecie rodziny samolotów i komfortowo mieszczą od 19 do 100 pasażerów.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony