Przejdź do treści
Ostateczne granice CTR/TMA EPLL po konsultacjach społecznych

Wyniki konsultacji społecznych w zakresie projektu zmiany granic CTR/TMA Łódź/Lublinek

Przedmiotowe propozycje zmian zostały poddane konsultacjom społecznym z użytkownikami przestrzeni powietrznej poprzez: zakładkę „konsultacje społeczne” na stronie pansa.pl, portal „dlapilota.pl” oraz pisemnie z podmiotami operującymi w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska EPLL.

Zaproponowano cztery propozycje nowych granic CTR/TMA EPLL. Propozycja nr 1 była wariantem przedstawiającym minimalną przestrzeń kontrolowaną, potrzebną do zabezpieczenia procedur dla lotniska EPLL. Pozostałe propozycje zostały opracowane w celu zwiększenia czytelności granic poszczególnych segmentów TMA (prostowanie granic poziomych oraz redukcja liczby segmentów kosztem poszerzenia przestrzeni kontrolowanej w stosunku do tego co jest niezbędne do wydzielenia).  

W sumie otrzymano 31 głosów. 
 

Mając na uwadze to, że przestrzeń kontrolowana dla lotniska EPLL zawarta w Propozycji 4 była większa niż w Propozycji 3 a część użytkowników wybrała Propozycję 1 (wariant z najmniejszą kubaturą przestrzeni kontrolowanej dla EPLL), w ramach kompromisu uznano, że ostateczne granice CTR/TMA EPLL będą takie, jak zostały zaproponowane w Propozycji 3.  Szczegóły poniżej: 




Zapoznaj się z treścią konsultacji: PAŻP: Konsultacje społeczne w sprawie reorganizacji CTR i TMA Łódź

FacebookTwitterWykop

Nasze strony