Przejdź do treści
Źródło artykułu

Pierwszy w historii SAS Social Flight – przelot do tętniącej życiem Kopenhagi!

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS, po sukcesach odniesionych w poprzednich kampaniach typu social media, zorganizowały właśnie nowy, jedyny w swoim rodzaju konkurs - „SAS Social Flight”, prowadzony na łamach najpopularniejszego serwisu społecznościowego „Facebook”.

Nagrodą w tym niezwykłym konkursie jest przelot i jednodniowy pobyt (z noclegiem) dla 8 osób w Kopenhadze – mieście wiecznie młodym, pełnym twórczej energii, którego atmosfera od zawsze przyciągała licznych artystów. Powszechnie wiadomo, że Kopenhaga kocha artystów z wzajemnością - piękna, często nonszalancka i ironiczna, zawsze tętniąca życiem, kusi luźnym stylem życia reprezentowanym przez swoich mieszkańców. Nieustanne poczucie wolności – to doświadczenie jakie czeka na odwiedzających to niezwykłe miasto.

Takiej wibrującej atmosfery stolicy światowej sztuki i designu zakosztują laureaci zorganizowanego przez Skandynawskie Linie konkursu „SAS Social Flight”.

Uczestnicy konkursu, którzy wyślą swoje zgłoszenie oraz odpowiedzi na pytania konkursowe tylko za pośrednictwem serwisu społecznościowego, mają szansę na wzięcie udziału w przelocie do stolicy Danii oraz w unikalnym wydarzeniu muzycznym w samym sercu Kopenhagi – specjalnym koncercie zespołu Czesław Śpiewa.

Pierwszy tego typu lot w historii - SAS Social Flight - wystartuje z Warszawy 11 czerwca a zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 6 czerwca. Od momentu uruchomienia konkurs bije rekordy popularności - ilość zgłoszeń w ciągu piewszej doby przekroczyła 5 tysięcy!

Chętnych do wzięcia udziału w tym niecodziennym wydarzeniu zapraszamy na stronę konkursową

Przypomnijmy, że SAS ma już na koncie liczne sukcesy odniesione na polu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, a linia była nagradzana prestiżowymi wyróżnieniami za ciekawe i innowacyjne działania w tym zakresie.

Czytaj więcej o innych kampaniach w social media zainicjowanych przez Skandynawskie Linie Lotnicze SAS: SAS szuka gwiazd w nowej kampanii w mediach społecznościowych. Do wygrania do miliona punktów programu EuroBonus!

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony