Przejdź do treści
Urząd Lotnictwa Cywilnego - obsługa klientów
Źródło artykułu

Informacja dla klientów ULC

Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że ze względu na rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2 oraz konieczność ograniczania potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem, wprowadza ograniczenia w obsłudze interesantów. – Nasza decyzja podjęta jest przede wszystkim troską o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo – mówią przedstawiciele ULC.

Interesantów Punktu Obsługi Klienta, Departamentu Personelu Lotniczego, Urząd zachęca do załatwiania spraw w miarę możliwości mailowo lub skorzystania z infolinii ULC pod numerem + 48 22 520 72 00.

Klientów Komisji Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów, ULC informuje, że do odwołania nie będzie możliwości bezpośrednich spotkań z pracownikami w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Urząd zachęca do korzystania z infolinii pod numerem telefonu 222 692 600.

Wpłaty gotówkowe w kasie ULC zostają wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy – 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 – lub za pośrednictwem placówek pocztowych.

Jednocześnie ULC informuje, że obsługa Interesantów z wyraźnymi objawami grypopodobnymi będzie wymagała dodatkowych środków ostrożności, co może wydłużyć czas obsługi.

Należy pamiętać, że wizyty osobiste mogą się wiązać z koniecznością korzystania ze środków komunikacji zbiorowej, przebywaniem w większych skupiskach nieznanych osób, oczekiwaniem na załatwienie sprawy w zamkniętym pomieszczeniu. Wszystkich tych sytuacji nie zaleca Główny Inspektorat Sanitarny.

Do Państwa dyspozycji pozostają numery infolinii, dostępne na stronie internetowej www.ulc.gov.pl oraz adresy mailowe.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony