Przejdź do treści
Źródło artykułu

IV styczniowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

238/1 (I, 21.02.2015 r., EPRZ). Dotyczy: Nieprzestrzegania obowiązujących procedur podczas obsługi GA do startu samolotu Saab 340. Informacja o zdarzeniu 238/15

520/16 (I, 30.03.2016 r., EPWA). Dotyczy: Nieprzestrzegania obowiązujących procedur opisanych w Instrukcj i Ruchu Pojazdów i Pieszych na Lotnisku Chopina w Warszawie. Informacja o zdarzeniu 520/16

1431/16 (I, 25.06.2016 r., AD EPRZ). Dotyczy: Niewykonywania przez pilota samolotu PZL-104 Wilga przekazywanych przez kontrolera ruchu lotniczego instrukcji. Niewystarczająca znajomość pola manewrowego lotniska. Niewystarczające przygotowanie pilota do wykonania lotu. Informacja o zdarzeniu 1431/16

2131/15 (W, 03.10.2015 r., Bielsko-Biała). Dotyczy: Awarii silnika samolotu Jak-12M podczas wznoszenia. Awaryjnego lądowania. Informacja o zdarzeniu 2131/15

2406/16 (I, 08.09.2016 r., EPWA). Dotyczy: Nieprzestrzegania obowiązujących procedur przez operatora holownika podczas wypychania samolotu Embraer E190-100. Informacja o zdarzeniu 2406/16

2456/16 (I, 09.09.2016 r., CTR EPKM). Dotyczy: Awarii radiostacji pokładowej podczas lotu samolotu Cessna 150. Informacja o zdarzeniu 2456/16

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony