Kraków: miasto promuje się na... spadochronie
Zawodnicy Wojskowego Klubu Sportowego Wawel Kraków otrzymali od prezydenta Jacka Majchrowskiego najnowszej generacji spadochron z logo miasta.
Będzie on wykorzystywany na najważniejszych w świecie zawodach spadochronowych i podczas pokazów lotniczych. - Reklama lotnicza jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym, szczególnie kiedy realizowana jest "z zaskoczenia" - ocenia Jerzy Jurczyński, specjalista z zakresu public relations.
Debiut "skrzydła" nastąpił w niedzielę na krakowskich Błoniach podczas rozpoczęcia Cracovia Maraton.
Pierwszy skok na nowym spadochronie oddał Adam Młot, pełnomocnik prezydenta ds. bezpieczeństwa imprez masowych. - W 2004 roku jedna z amerykańskich agencji reklamowych przeprowadziła badania, w których stwierdzono, że 30 minut po reklamowym "nalocie" w Miami Beach ponad 80 proc. widzów, skutecznie zapamiętało treść reklamy prezentowanej w powietrzu - przypomina Jurczyński.
Czytaj całość artykułu na stronie Gazety Krakowskiej.
Komentarze