Przejdź do treści
Cessna (logo)
Źródło artykułu

Zmiany kadrowe w firmie Cessna

Firma Cessna poinformowała, iż na wysokie stanowiska w dziale obsługi klienta zostały desygnowane dwie nowe osoby. Kelly Reich będzie piastował funkcję wiceprezydenta w dziale obsługi technicznej, a Peter McKernan został dyrektorem sprzedaży i administracji programu Service Parts and Programs.

Reich będzie odpowiedzialny za wsparcie i serwis dla klientów, którzy zakupili samoloty Cessny, począwszy od modelu 140 do odrzutowców Citation X. Ma również nadzorować pracę infolinii, zespołu specjalnych produktów, organizację serwisu na terenie klienta, informację techniczną, sprzedaż i dystrybucję.

Nowy wiceprezes jest od 15 lat pracownikiem koncernu. Ukończył Friends University, gdzie uzyskał tytuł magistra i Wichita State University, gdzie zdobył wykształcenie z zakresu biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania w lotnictwie. Posiada licencję CPL (Commercial Licence Pilot), uprawnienia na samoloty wielosilnikowe, loty IFR oraz nalot ogólny w wysokości ponad 1400 godzin.

McKernan objął pozycję zwolnioną przez Reicha. Jako dyrektor sprzedaży i administracji programu CSPP,będzie odpowiedzialny za wszystkie działania skierowane do użytkowników modeli Citation i maszyn turbośmigłowych, uwzględniając równocześnie sprzedaż części, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz administrację.

McKernan pracuje dla spółki od 1981 r., gdzie spędził m.in. 10 lat na stanowisku dyrektora działu części, serwisu i rachunkowości klienta. Posiada tytuł licencjata z Upper Iowa University, a obecnie edukuje się na kierunku Executive Master of Business Administration na Wichita State University. Więcej informacji dostępnych jest tutaj
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony