Przejdź do treści
ATIS Automatic Terminal Information Service
Źródło artykułu

XIV FBL: ATIS w deficycie czasu. I niekoniecznie chodzi o pogodę. Widzimy się w czwartek 8 listopada.

Przygotowujecie się do podejścia i lądowania. W kabinie latają kartki, bo przecież na „wszystko" byliście gotowi. A jednak. Komunikat w ATIS, jakby taki nieznajomy i nie dotyczy tylko pogody. Serio? O sytuacjach w których sam ATIS może być sporym zaskoczeniem opowie podczas XIV Forum Bezpiecznego Latania, pilot, meteorolog Jacek Szcząchor.

Udział w Forum, jak zwykle bezpłatny. A że o komfort podczas Forum zadbała Uczelnia Łazarskiego, użyczając swoją największą aulę, to mamy jeszcze wolne miejsca. Serdecznie zapraszamy. Link rejestracyjny na dole artykułu.


Jacek Szcząchor o sobie:

Od kiedy pamiętam samoloty są moją pasją. Obecnie pasja ta znajduje swoje zaspokojenie w kokpicie samolotu, gdzie piastuję stanowisko dowódcy statku powietrznego. Z wykształcenia jestem klimatologiem, co w połączeniu z pracą, daje mi niesamowitą możliwość obserwowania niesamowitych momentami zjawisk, z najlepszego, jakie można sobie wyobrazić, miejsca.


Link do rejeastracji na XIV Forum Bezpiecznego Latania dostępny jest tutaj. Serdecznie zapraszamy!


Czytaj również:
XIV FBL: Nawet dziecko wie jak interpretować, dane z radarów pogodowych. Pilocie, czy aby na pewno?
XIV FBL: Czyli rozprawa o pytaniach, których piloci nie są zwykli zadawać synoptykowi lotniczemu
XIV FBL: Skutecznie i bezpiecznie, czyli rozprawa doświadczonego meteorologa o prognozowaniu niebezpiecznych zjawisk
Jak nie dać się kupić pogodzie? Zapraszamy na 14. Forum Bezpiecznego Latania 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony