Przejdź do treści
Źródło artykułu

Sprostowanie redakcyjne

Redakcja portalu dlapilota.pl informuje, iż w wywiadzie opublikowanym 16 lutego z byłym Przewodniczącym Komitetu Zarządzania Przestrzenią Powietrzną, Witoldem Kamockim, padło nieprawdziwe stwierdzenie, iż:

„Jakiś czas temu wojsko postanowiło wprowadzić procedury instrumentalne dla lotniska Darłowo. Kuriozum jest, iż lotnisko to dysponuje bardzo krótkim pasem, a rezerwacja przestrzeni oraz procedury zostały zaprojektowane dla samolotów o klasach osiągów D, a może nawet i E pomimo, że takie statki powietrzne nie są w stanie tam wylądować”.

Zgodnie z informacją nadesłaną przez oficera prasowego Brygady Lotnictwa Marynarki Wojennej, kmdr ppor. Czesława Cichego:

„Dla lotniska DARŁOWO EPDA nie ma i nigdy nie było opracowanych podejść instrumentalnych dla statków powietrznych kategorii innych niż A i B, a przestrzeń powietrzna MATZ jest dostosowana do podejść SP tylko tych kategorii”.


Czytelników oraz wszystkie zainteresowane strony przepraszamy za błąd.

Nasz rozmówca, Pan Witold Kamocki, dodaje: "Przykro mi, że wprowadzony w błąd pytaniem, powiedziałem kilka niezasłużonych złośliwości pod adresem projektantów procedur. Przepraszam"

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony