Nie tylko piękny i stylowy…
……ale również wygodny i niezawodny. Bez znaczenia czy z kabiną otwartą, czy zamkniętą, Trixy G 4-2 R jest na każdą porę roku i każdy gust.
To hasło reklamowe austriackiej firmy Trixyaviation zachęcić ma do zakupu nowego modelu wiatrakowca. Jak dowiedzieliśmy się w rozmowie z przedstawicielem firmy: ”wiatrakowiec jest w trakcie procesu certyfikacji, która zakończyć się ma za ok. dwa miesiące”. Czy stanie się rynkowym hitem zweryfikują klienci, ale już teraz wiadomo czym producent będzie chciał przekonać ich do swojego produktu. Zamknięta kabina z ognioodpornych włókien węglowych z odpinaną limuzyną, niezawodny silnik, niezawodny lekki wirnik, certyfikowany, odporny na eksplozje zbiornik, czujnik tlenku węgla w kabinie ze skutecznym systemem wentylacji i opcją ogrzewania kabiny w wyposażeniu wiatrakowca rzeczywiście brzmi zachęcająco.
Według producenta, jego innowacyjność na tle innych modeli tej klasy w głównej mierze opiera się na możliwości latania zarówno z zamkniętą jak i otwartą kabiną oraz rozwiązaniami, które stwarzają dodatkowe poczucie bezpieczeństwa. To jednak nie wszystko. Firma przygotowała specjalny dodatek do swojej oferty. Jeśli zechcesz zabrać swój wiatrakowiec na wakacje. Jeśli pogoda na jakimkolwiek lotnisku będzie lepsza niż na Twoim, czy zabraknie miejsca w hangarze możesz skorzystać z całkowicie zamkniętej przyczepy do transportu wiatrakowca razem z dwiema łopatami wirnika. Przyczepa jest dopuszczona do ruchu drogowego w Europie i może być ciągnięta za średniej wielkości samochodem osobowym bez dodatkowych uprawnień. Przyczepa służy za ruchomy hangar i pozwala pilotom latać z każdego portu lotniczego, którego zechcą.
Nam się podoba!
Komentarze