Finnair wprowadza nową mobilną kartę pokładową na warszawskim lotnisku
Pasażerowie dokonujący odprawy przez Internet dla lotów rejsowych linii Finnair z Warszawy mogą teraz przesłać potwierdzenie odprawy w formie SMS-a na własny telefon komórkowy. Taki SMS zawierać będzie link do ich mobilnej karty pokładowej.
Z mobilnej karty pokładowej można skorzystać również podczas odpraw na krajowe i międzynarodowe loty rejsowe linii Finnair oraz Finncomm Airlines odlatujące z Finlandii oraz międzynarodowe loty rejsowe z Amsterdamu, Brukseli, Kopenhagi, Göteborga, Londynu, Madrytu, Manchesteru, Oslo, Paryża, Pragi, Rygi, Sztokholmu i Wilna – także w przypadku lotu z przesiadką liniami Finnair lub Finncomm Airlines z Helsinek.
„Cieszymy się, że możemy jeszcze bardziej przyspieszyć procedurę odprawy i wejścia na pokład dla naszych polskich pasażerów odlatujących z warszawskiego lotniska, szczególnie w dobie rosnącej popularności mobilnego dostępu do Internetu” – mówi Juhani Nuoramo, Dyrektor ds. Sprzedaży Finnair w Polsce. – „Wierzymy, że mobilna karta pokładowa będzie udogodnieniem szczególnie dla zabieganych pasażerów podróżujących służbowo tylko z bagażem podręcznym” – dodaje pan Nuoramo.
Wiadomość tekstowa z potwierdzeniem zawiera link do mobilnej karty pokładowej. Karta pokładowa jest okazywana służbom przy odlocie. Mobilną kartę pokładową można otworzyć poprzez link zawarty we wiadomości. W tym celu telefon musi być wyposażony w działające połączenie z Internetem. Opłata za otworzenie mobilnej karty pokładowej będzie naliczana przez operatorów zgodnie z pakietem internetowym klienta.
Jeśli klient nie będzie mógł otworzyć łącza, zostanie poproszony o odebranie karty w formie papierowej ze stanowiska odprawy. W Finlandii i Szwecji pasażerowie będą proszeni wyłącznie o okazanie wiadomości tekstowej z potwierdzeniem w punktach obsługi pasażerskiej na terenie lotniska.
Jeśli pasażer podróżuje tylko z bagażem podręcznym, po przybyciu na lotnisko może udać się prosto do punktu kontroli bezpieczeństwa. Jeśli potrzebuje karty pokładowej w formie papierowej, może ją odebrać przy stanowisku odprawy, gdzie może również nadać bagaż w ramach zwyczajnych limitów czasu.
Usługa odprawy za pomocą wiadomości tekstowej dla członków Finnair Plus również została rozszerzona i obejmuje obecnie Warszawę. Członkowie Finnair Plus mogą w prosty sposób dokonać odprawy, odpowiadając na wysłaną przez Finnair wiadomość dotyczącą odprawy, po czym na ich komórkę zostanie wysłana wiadomości z potwierdzeniem.
Komentarze