Centra serwisowe Cessny uhonorowane za obsługę klienta

Cessna (logo)

Firma Cessna Aircraft, należąca do grupy Textron Inc., ogłosiła, iż została uhonorowana w kategorii Customer Sat Achievement za rok 2009, w konkursie Customer Excellence (ACE) organizowanym przez Market Tools.

Nagrody MarketTools Customer Sat ACE przyznawane sa każdego roku firmom osiągającym najwyższe wyniki w badaniach zadowolenia klienta, przeprowadzanych za pomocą systemu zarządzania opinią zwrotną (Enterprise Feedback Management, EFM). Firma wykorzystuje MarketTools Customer Sat do pomiaru zadowolenia klientów wśród właścicieli odrzutowców biznesowych Citation oraz użytkowników korzystających z sieci Centrum Serwisowego Citation.

Producent zarządza sześcioma zlokalizowanymi w Stanach Zjednoczonych centrami serwisowymi, obsługując flotę ponad 6000 egzemplarzy Citation. Poprzez program ServiceDirect, Cessna oferuje wiele usług zapewniając m.in. serwis techniczny dostępny bezpośrednio u klienta na całym świecie.

Źródło: Cessna
comments powered by Disqus