Allstar PZL Glider: Zasady świadczenia wsparcia technicznego
Firma Allstar PZL Glider poinformowała w dniu 22.02.2016 r. o nowych zasadach świadczenia wsparcia technicznego.
"W związku z rosnącym zainteresowaniem kwestiami technicznymi szybowców SZD, dla których Allstar PZL Glider pozostaje Właścicielem Certyfikatu Typu, zmuszeni jesteśmy wprowadzić odpłatność za wsparcie techniczne. Usługi te świadczyć będziemy wycenione według stawki 150 PLN netto za każdą godzinę pracy naszych specjalistów. Kwota taka powinna być każdorazowo przedpłacona na konto Allstar PZL Glider.
Wsparcie techniczne obejmuje:
• wyjaśnianie kwestii technicznych związanych z bezpieczną eksploatacją, przeglądami, obsługą, naprawami oraz utrzymaniem fizycznej zdatności do lotu szybowców;
• korygowanie lub koordynowanie powstawania nieskomplikowanych dokumentów zdatności do lotu (programy, uzupełnienia do instrukcji etc.);
• wsparcie w zakresie realizacji pojedynczych biuletynów serwisowych, opracowywanie dodatkowych instrukcji, programów, rysunków czy szkiców, wysyłanych następnie do Klienta drogą elektroniczną;
• weryfikacja dokumentacji szybowców;
• inne działania wyżej nie wymienione, a wymagające zaangażowania naszego biura konstrukcyjnego."
Więcej informacji na stronie: www.szd.com.pl
Komentarze