Air Italy Polska nagrodzona złotym Laurem Klienta 2010
Marka Air Italy Polska zajęła I miejsce w kategorii „Linie Lotnicze” otrzymując złote godło „Laur Konsumenta 2010.” Jest to już druga nagroda przyznana Air Italy w tym największym programie konsumenckim w Polsce.
"Laur Konsumenta i Klienta" jest zakrojonym na szeroką skalę, ogólnopolskim sondażem, którego celem jest wskazanie produktów i usług, cieszących się największym zaufaniem konsumentów.
"Jesteśmy dumni, że nasi klienci kolejny raz docenili starania Air Italy Polska. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że obraliśmy właściwy kierunek działania. Dobre samopoczucie na każdym etapie podróży, komfort i bezpieczeństwo pasażerów są dla nas największym priorytetem. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Ta nagroda mobilizuje nas jeszcze bardziej do utrzymania jak najwyższego poziomu usług. Przez słowo jakość, oprócz komfortu pasażerów i najlepszego stanu technicznego samolotów, który przekłada się na bezpieczeństwo, rozumiemy także transparentność relacji z tour operatorami i pasażerami. Dbałość o te elementy jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu” - powiedział Mariusz Szpikowski, prezes Air Italy Polska.
***
Air Italy Polska jest członkiem grupy Air Italy. Przewoźnik lata na krótkich i długich dystansach czarterowych. Air Italy Polska, której baza mieści się w Warszawie, współpracuje także z lotniskami regionalnymi. Główne założenia działalności Air Italy Polska to ustanowienie wysokich standardów bezpieczeństwa, punktualności i jakości usług oraz egzekwowanie ich od swoich partnerów.
Komentarze