Przejdź do treści
Aeroklub Polski
Źródło artykułu

Harmonogram zadań nr 6 związanych z wprowadzeniem reformy AP

Aeroklub Polski na swojej stronie internetowej przedstawił Harmonogram zadań nr 6 związanych z wprowadzeniem reformy Aeroklubu Polskiego.

Do dnia 10.01.2010r. zrealizowano następujące zadania:

  • Przyjęcie uchwałą „Harmonogramu zadań …”.

  • Nadzwyczajny Walne Zgromadzenie Delegatów AP.

  • Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Delegatów.

  • Prawne przygotowanie przekazania lotnisk oraz sprzętu.

  • Otwarcie forum dyskusyjnego dla członków AP mającą na celu przekształcenie AP w organizację samofinansującą się lub w organizację realnie społeczną.

  • Spotkania z Prezesami i Dyrektorami AR lub Delegatami.

  • Zaciągnięcie pożyczki

  • Sprzedaż planowanych elementów majątku

  • Zakończenie rozliczeń 2005 i 2006, przedstawienie ksiąg rachunkowych wg stanu na 30.10.2009.

W trakcie realizacji są:

  • Przygotowanie kompleksowej oceny określającej pełne skutki finansowe reformy oraz historii zaległości.

  • Zmiana lokalizacji Biura AP.

  • Zmiana lokalizacji archiwum i magazynu.

  • Nieodpłatne przekazanie wieczystego użytkowania lotnisk na rzecz AR na ich wniosek.

  • Ujawnienie w księgach wieczystych użytkowników/właścicieli na podst. prot. z dnia 24-25 luty 1990r.

  • Pełna, uprzedzająca informacja do Aeroklubów Regionalnych o planowanych i realizowanych działaniach.

  • Przygotowanie do nadanie szkołom AP osobowości prawnej.

  • Przygotowanie nowej struktury i zadań Biura AP (warianty zależne od zakładanych wpływów).

  • Przygotowanie szczegółowych obowiązków pracowników do każdego wariantu.

  • Sprzedaż planowanych elementów majątku

  • Podpisanie umów o zarząd lotnisk.

  • Przekazanie całości sprzętu ruchomego AR.

  • Dostosowanie dokumentów szkolenia lotniczego sygnowanych przez AP – objętych przepisami JAR-FCL.

Planowane zadania:

  • Opracowanie projektów wszystkich regulaminów regulujących działalność statutowa AP

  • Zaciągnięcie pożyczki

  • Sprzedaż planowanych elementów majątku

  • Przygotowanie niezbędnych zmian w statucie AP, w tym działalności komisji specjalnościowych

  • Przyjęcie budżetu 2010.

  • Zatrudnienie pracowników i podpisanie nowych umów o pracę.

  • Przekazanie całości sprzętu ruchomego AR.

  • Dostosowanie dokumentów szkolenia lotniczego sygnowanych przez AP – objętych przepisami JAR-FCL.

  • Rozpoczęcie działania Biura AP w nowej strukturze.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony