Przejdź do treści
Źródło artykułu

Aeroklub Polski sprzedaje PZL-104 Wilga 35A

Przedmiotem oferty jest samolot typu PZL-104 WILGA 35A, numer fabryczny 48031, produkcji WSK PZL-Okęcie z 1968 roku, własności Aeroklubu Polskiego, o numerze rejestru 1484, ze znakiem rozpoznawczym b.SP-EAA, wycofany z użytkowania i zakwalifikowany do sprzedaży decyzją Zarządu Aeroklubu Polskiego – uchwała Nr 302/45/XVIII/2011.

Od początku użytkowany w Centralnej Szkole Szybowcowej AP w Lesznie, od 2002 roku przydzielony do użytkowania Aeroklubowi Warmińsko-Mazurskiemu, w którym stacjonuje.

Stan techniczny – nalot ogólny 3.739 h, przy liczbie lotów 18.227.

Płatowiec, numer fabryczny 48031, z nalotem 3.739 h, w tym 269 h z resursu 730 h po 5NG wykonanej po nalocie 3.570 h do resursu docelowego 4.200 h. Pozostały resurs 464 h. Po nalocie 2.169 h 48’ wykonano przegląd według biuletynu BO 1100178 – świadectwo kontroli-naprawy z 02.04.2004 roku. Niesprawny, wymaga naprawy zbiornika paliwa.

Silnik AJ-14RA, numer fabryczny KA 810946, (rej.7791), produkcji 1972/97 roku, wypracował 989 h, w tym 412 h po naprawie specjalnej z 20.06.1997 r., pozostały resurs 11 h. Niesprawny - możliwość przedłużenia resursu między-naprawczego o 200 h do 1200 h, według biuletynu producenta lub wykonania naprawy głównej – żywotność 4.000 h.

Śmigło US-122.000, numer fabryczny K-8586, produkcji 1988 roku, z łopatami Nr 11183 i 11200, po nalocie 1.282 h, w tym 273 h po naprawie głównej, resurs piasty 727 h, po naprawie 1000 h – żywotność piasty 5.000 h. Niesprawne wymaga przeglądu łopat, minął 6-cio letni okres użytkowania.

Radiostacja pokładowa, RS-6102AM, numer fabryczny 8601952, produkcji 1986 roku, po modyfikacji (M)

Niesprawny, nie eksploatowany od 2008 roku – płatowiec wymaga przeglądu, w tym: naprawy uszkodzonego zbiornika paliwa, przeglądu silnika z przedłużeniem resursu i przeglądu śmigła lub wykonania naprawy głównej silnika i śmigła oraz wznowienia ważności poświadczenia obsługi - ARC.



Oferty należy przesyłać na adres Aeroklubu Polskiego: ul. 17 Stycznia 39, 00-906 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2012 roku, do godziny 12,00.

Samolotu PZL-104 WILGA 35A, numer fabryczny 48031, b.SP-EAA, wycofany z użytkowania, oferowany jest w aktualnym stanie technicznym i ukompletowania, ze sprzedażą w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty.

Sprzedaż samolotu PZL-104 WILGA 35A b.SP-EAA odbędzie się na podstawie umowy z ceną transakcyjną, wynikającą z wiążącej oferty zakupu. Wydanie samolotu nastąpi po zawarciu umowy i wpłaceniu kwoty umownej na konto wskazane w umowie, na podstawie protokołu przekazania (zdawczo-odbiorczego), loco miejsce stacjonowania – lotnisko Dajtki, w Olsztynie, siedziba Aeroklubu Warmińsko-Mazurskiego.
 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony