Przejdź do treści
Źródło artykułu

Ryanair przyjmuje kolejny wyrok sądu wobec agresywnego pasażera

Linia lotnicza Ryanair z zadowoleniem przyjęła w dniu 17 września br. decyzję sądu w Alicante o skazaniu agresywnego pasażera, który 4 czerwca 2025 r. utrudnił lot FR7567 z Ibizy do Alicante, fizycznie atakując członka załogi na pokładzie samolotu. Uciążliwy pasażer został uznany przez sąd za winnego i ukarany grzywną w wysokości 270 euro.

Ryanair przywiązuje wagę do zagwarantowania wszystkim pasażerom i członkom załogi komfortowych i bezstresowych warunków podróży, pozbawionych utrudnień powodowanych przez niewielką liczbę pasażerów naruszających zasady. Linie lotnicze Ryanair stosują politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania pasażerów i będą nadal podejmować działania mające na celu zwalczanie niewłaściwego zachowania pasażerów na pokładzie samolotu, z korzyścią dla zdecydowanej większości pasażerów, którzy nie zakłócają przebiegu podróży.

Dyrektor ds. komunikacji linii lotniczych Ryanair, Jade Kirwan, powiedziała: „Z zadowoleniem przyjmujemy wyrok Sądu w Alicante skazujący agresywnego pasażera, którego niedopuszczalne zachowanie zakłóciło lot z Ibizy do Alicante w czerwcu tego roku. Jest to tylko jedna z wielu konsekwencji, jakie poniosą pasażerowie zakłócający loty w ramach polityki zerowej tolerancji Ryanair. Mamy nadzieję, że będzie to dodatkowy element zniechęcający do zakłócania porządku na pokładzie samolotu, tak aby zarówno pasażerowie, jak i załoga mogli podróżować w atmosferze wzajemnego szacunku”.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony