Przejdź do treści
TA-4J - samolot taktyczny (fot. Boeing, Red 6)
Źródło artykułu

Boeing, Red 6 wykonał pierwszy lot testowy w rzeczywistości rozszerzonej

Boeing i Red 6 z powodzeniem zintegrowały i zastosowały rzeczywistość rozszerzoną (AR) w samolocie taktycznym TA-4J, co stanowi prekursor integracji i testowania systemu w zaawansowanym szkoleniu T-7.

We wrześniu ubiegłego roku, obie firmy ogłosiły porozumienie w sprawie integracji zaawansowanego taktycznego systemu rzeczywistości rozszerzonej (ATARS) oraz środowiska dowodzenia i danych analitycznych Red 6 z samolotami myśliwskimi.

„Boeing jest pierwszą firmą, która współpracuje z Red 6 w zakresie tego typu zaawansowanych technologii szkoleniowych” – powiedział Donn Yates, dyrektor wykonawczy Boeing Air Force Fighters and Trainers Business Development. „Udana seria testów naziemnych i cztery loty bojowe ilustrują naszą wspólną zdolność do szybkiej integracji, dostarczania i testowania nowych technologii, które mogą zmienić szkolenie pilotów myśliwców na całe pokolenia. Połączenie platform, możliwości i wiedzy Boeinga z nowymi i wschodzącymi firmami, takimi jak Red 6, tworzy lepsze produkty i usługi dla pilotów”.

Korzystając z opatentowanej technologii Red 6, piloci będą mogli widzieć i wchodzić w interakcję z wirtualnymi samolotami, celami i zagrożeniami na ziemi i w powietrzu, jednocześnie doświadczając fizycznych obciążeń związanych z lataniem samolotem.

„Jesteśmy bardzo dumni z wysiłków naszego zespołu i przejścia integracji z TA-4J do pomyślnego wykorzystania technologii w niecały rok” – powiedział Thomas „Guns” Bergeson, prezes Red 6. „Nadal koncentrujemy się na dostarczeniu w pełni syntetycznego środowiska, które odmieni szkolenie przyszłych pilotów myśliwców”.

Organizacja Air Dominance Boeinga w dalszym ciągu współpracuje ze start-upami z całej branży, poszukując nowych i najnowocześniejszych systemów, takich jak ATARS. Testowane możliwości opracowane przez Boeinga i nietradycyjnych partnerów branżowych zmniejszają ryzyko dla przyszłych programów.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony