Za zakłócenie podróży pasażer Ryanair został ukarany grzywną w wysokości 3 230 euro
Sąd Rejonowy w Krakowie skazał pasażera, który zakłócił lot Ryanair FR4204 z Glasgow do Krakowa w dniu 30 czerwca 2024 r. Z powodu nagannego zachowania mężczyzny samolot musiał lądować awaryjnie w Rzeszowie, gdzie pasażer został usunięty z pokładu. To doprowadziło do niepotrzebnych zakłóceń podróży 191 pasażerów oraz 6 członków załogi. Pasażer został ukarany grzywną w wysokości 3 230 euro.
Ryanair konsekwentnie dba o to, aby wszyscy pasażerowie i członkowie załogi mogli podróżować w bezpiecznym i pełnym szacunku środowisku, bez niepotrzebnych zakłóceń ze strony nielicznych niezdyscyplinowanych osób. Przewoźnik stosuje politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania na pokładzie i będzie nadal podejmował zdecydowane działania wobec takich incydentów – w trosce o komfort i bezpieczeństwo zdecydowanej większości pasażerów, którzy podróżują odpowiedzialnie.
Alicja Wójcik-Gołębiowska, Head of Comms CEE & Baltics w Ryanair, powiedziała:
“Niedopuszczalne jest, aby inni pasażerowie cierpieli z powodu zakłóceń spowodowanych przez jedną nieodpowiedzialną osobę. Niestety tak właśnie stało się w przypadku lotu z Glasgow do Krakowa w czerwcu 2024 roku. Lot musiał zostać przekierowany do Rzeszowa z powodu skandalicznego zachowania jednego pasażera.
Z zadowoleniem przyjmujemy wyrok Sądu Rejonowego w Krakowie, który jasno pokazuje niektóre z wielu konsekwencji, które czekają osoby zakłócające loty – zgodnie z polityką zerowej tolerancji Ryanair. Mamy nadzieję, że ta decyzja będzie jasnym sygnałem odstraszającym i pomoże zapewnić spokojne, komfortowe i bezpieczne środowisko podróży dla wszystkich pasażerów i członków załogi.”



Komentarze