Przejdź do treści
Źródło artykułu

Wydanie świadectwa kwalifikacji

Urząd Lotnictwa Cywilnego opublikował na swojej stronie internetowej informację dla kandydatów na członków personelu lotniczego ubiegających się o świadectwo kwalifikacji. Informacja dotyczy osób zdających egzaminy poza Urzędem Lotnictwa Cywilnego na sesjach organizowanych przez Egzaminatorów LKE.

Po egzaminie teoretycznym i praktycznym organizowanym przez Egzaminatorów Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej, dokumenty przesyłane są do siedziby ULC w Warszawie (zajmuje to zwykle około 7 – 14 dni). ULC wydaje świadectwa w ciągu 30 dni od momentu, w którym otrzyma komplet dokumentów (a nie od daty egzaminu).

Jeżeli kandydat zainteresowany jest odbiorem swojego świadectwa w jednej z delegatur ULC, powinien złożyć pisemną prośbę, wskazując delegaturę, w której ma nastąpić odbiór świadectwa kwalifikacji („Proszę o przesłanie gotowego świadectwa kwalifikacji do delegatury ULC w …”). Prosimy także o podanie swoich pełnych danych adresowych).

Należy mieć na uwadze fakt, że do 30 dniowego terminu nie wlicza się czasu potrzebnego na przesłanie dokumentów do Delegatury (dokumenty przesyłane są pocztą). Prośba o przesłanie świadectwa kwalifikacji może być dołączona do wniosku składanego u Egzaminatora, w każdej chwili można też taką prośbę wysłać pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

Wiecej informacji na stronie internetowej ULC.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony