ULC: Wydawanie świadectw kwalifikacji skoczków spadochronowych
W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Lotnictwa Cywilnego zostało opublikowane ogłoszenie Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego o zapotrzebowaniu na wykonywanie niektórych czynności nadzoru lub kontroli w zakresie wydawania świadectw kwalifikacji skoczków spadochronowych.
Szczegółowy zakres czynności, które mają być przedmiotem upoważnienia, obejmuje:
1) przyjmowanie wniosków o dopuszczenie do egzaminu państwowego,
2) przyjmowanie wniosków o wydanie świadectw kwalifikacji i weryfikacja tych wniosków pod względem formalnym i merytorycznym,
3) przyjmowanie wniosków o wymianę świadectwa kwalifikacji, z wyłączeniem wniosków o wymianę świadectwa kwalifikacji w przypadku przywrócenia ważności uprawnienia oraz weryfikacja tych wniosków pod względem formalnym i merytorycznym,
4) kierowanie wezwań do usunięcia braków formalnych we wnioskach,
5) wydawanie i wymianę świadectw kwalifikacji oraz odmowa wydania lub wymiany świadectw kwalifikacji.
Termin składania ofert ustala się na sześć tygodni od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Lotnictwa Cywilnego, na stronie internetowej Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem.
Komentarze