ULC: Informacja dla klientów Komisji Ochrony Praw Pasażerów
Urząd Lotnictwa Cywilnego opublikował informację dla wszystkich klientów, którzy złożyli do ULC skargę na przewoźnika dotyczącą opóźnionego lub odwołanego lotu, że z uwagi na rekordową liczbę skarg, które wpłynęły w 2018 roku (na chwilę obecną ok. 15 tyś) i na ograniczone zasoby kadrowe, wydłużył się czas ich rozpatrywania.
Urząd Lotnictwa Cywilnego dokłada wszelkich starań, by rozpatrywać sprawy i udzielać wszystkim informacji możliwie najszybciej. Jednakże prosi w tym zakresie o wyrozumiałość i cierpliwość. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, a w niektórych przypadkach konieczne są szczegółowe wyjaśnienia i opinie ekspertów, co dodatkowo wpływa na czas rozpatrywania skarg. Jednocześnie ULC informuje, że sprawy rozpatrywane są według kolejności zgłoszeń.
ULC gorąco zachęca również do zapoznania się z ulotką na temat praw pasażerów:
• Prawa pasażerów
Komentarze