Przejdź do treści
Źródło artykułu

Teoria PPL(A), za którą instruktor Ci podziękuje

Wyobraź sobie, że siedzisz na egzaminie teoretycznym PPL(A). Pytanie brzmi: „Jakie są minimalne warunki meteorologiczne do lotu VFR?" Znasz odpowiedź – przecież wykułeś na blachę wszystkie pytania z bazy. Zakreślasz poprawną odpowiedź i... zdajesz egzamin.

Miesiąc później siedzisz w samolocie, przed Tobą pierwszy samodzielny lot poza strefę, a za oknem widać, że chmury wiszą trochę nisko. Tym razem pytanie jest już inne: „Czy mogę bezpiecznie lecieć w tych warunkach?" I nagle orientujesz się, że wcale nie masz takiej pewności, jak zastosować w praktyce to, czego się nauczyłeś.

Brzmi znajomo? To nie jest przypadek – to efekt skupienia się wyłącznie na zdaniu egzaminu.

Nauka wiedzy, czy rozwiązywania testów?

Problem, który dotyka większość kursantów

Niedawno przeprowadziliśmy ankietę wśród kandydatów na pilotów i obecnych posiadaczy licencji. Odpowiedzi były jednoznaczne:

„Nauka tylko pod zdanie testów"

„Nużący lektor"
„Można kurs przeklikać bez czytania"

„Podział pomiędzy tym, co na egzamin, a tym, co potem pilot wykorzystuje w praktyce"

Jeden z respondentów ujął to idealnie: „Kurs powinien być podzielony na dwa moduły - teoria do egzaminu i teoria z praktyką do późniejszego latania bez stresu i zastanawiania się co i jak."

Dlaczego tak się dzieje? Bo większość szkoleń skupia się wyłącznie na przygotowaniu do egzaminów w ULC. To zrozumiałe – w końcu bez zdania egzaminów nie ma licencji. Problem w tym, że licencja PPL(A) to dopiero początek, a nie koniec drogi pilota.

Nasze rozwiązanie: teoria, która przygotuje do prawdziwego latania

Przez ostatnie miesiące zespół instruktorów z DTO Westwings Poznań pracował nad stworzeniem kursu teoretycznego PPL(A), który rozwiązuje wszystkie problemy zidentyfikowane w naszej ankiecie.

To szkolenie prowadzone przez doświadczonych pilotów instruktorów dla przyszłych pilotów, którzy chcą nie tylko zdać egzaminy, ale też pewnie i bezpiecznie latać.

Co jest ważniejsze? Nieważne, przygotujemy Cię do wszystkiego

Nasi instruktorzy regularnie trafiają na kursantów po teorii, którą można było „szybko przeklikać". Wiesz, ile czasu zabiera nadrabianie takich braków przy każdym locie? Po naszym szkoleniu teoretycznym albo zaoszczędzisz na praktyce, albo Twój instruktor bardzo Cię polubi. A pewnie jedno i drugie.

A teraz zwróć uwagę na jedną rzecz: nad naszym szkoleniem teoretycznym pracują dokładnie ci sami instruktorzy!.

Co sprawia, że to szkolenie jest inne?

  • Teoria, która działa w egzaminie i w kokpicie. Nie dzielimy wiedzy na „egzaminową" i „praktyczną". Pokazujemy, jak pytania egzaminacyjne przekładają się na rzeczywiste decyzje pilota. Uczysz się, dlaczego dana odpowiedź jest poprawna, a nie tylko jaką opcję zakreślić.
  • Wykłady prowadzone przez pilotów. Każdy moduł prowadzi instruktor z wieloletnim doświadczeniem – nie tylko w szkoleniu do PPL(A), ale też w lotach turystycznych i na business jetach. To ludzie, którzy na co dzień robią to, czego chcą Cię nauczyć.
  • Praktyczne demonstracje zamiast suchej teorii. Spisujesz prawdziwe komunikaty ATIS ze słuchu. Oglądasz przegląd przedlotowy przy prawdziwym samolocie. Rozwiązujesz rzeczywiste problemy pilotażowe, z jakimi spotkasz się w powietrzu.
  • Briefingi przedlotowe w teorii. Część praktyczna naszego kursu zastępuje, lub lepiej: uzupełnia te wszystkie rozmowy przed lotem, które normalnie odbywasz z instruktorem. Już przed pierwszym lotem praktycznym będziesz wiedział, o co chodzi z każdym manewrem i procedurą.
  • Możliwość zadawania pytań. To interaktywne szkolenie z sesjami na żywo, nie monolog nagrany rok temu.
  • Dostęp bez limitu czasu. Kupujesz raz, masz na zawsze. Zrobiłeś przerwę w lataniu? Wracasz do materiałów i odświeżasz wiedzę. To inwestycja na całe lotnicze życie.

Ta wiedza zostanie z Tobą na długo

Dlaczego to jest szczególnie ważne?

PPL(A) to jedyne szkolenie, które naprawdę uczy latania. Wszystko, co przychodzi potem – licencje zawodowe, kolejne uprawnienia – to już nauka „używania" samolotu do konkretnych zadań. Tam liczy się, że potrafisz latać, a nie że uczysz się latać.

A oto, co z tego wynika: jeśli po zdobyciu licencji PPL(A) przestaniesz się dalej szkolić, Twój poziom wiedzy będzie tylko malał. Doświadczenie rośnie, ale podstawy teoretyczne słabną. Dlatego tak ważne jest, żeby te podstawy były naprawdę solidne.

Najwięcej wiedzy będziesz miał tuż po ukończeniu szkolenia. To właśnie wtedy musisz mieć pewność, że ta wiedza jest kompletna i praktyczna.

I tu pojawia się coś, co nas najbardziej wyróżnia. Naszą teorię kupujesz raz, a dostęp do niej masz na zawsze. Łapiesz się na tym, że nie pamiętasz kodów z METARu? Wracasz i powtarzasz sobie materiał. Nie pamiętasz procedur na lotnisku kontrolowanym? Oglądasz jeszcze raz odpowiedni wykład. Twoja wiedza nie musi się starzeć razem z Tobą.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli rozpoznajesz się w którejś z tych sytuacji, ten kurs jest dla Ciebie:

  • Martwisz się, że „nauka zajmie bardzo dużo czasu" i chcesz uczyć się efektywnie
  • Obawiasz się, że „stres podczas egzaminu może przeszkodzić" i potrzebujesz pewności, że naprawdę rozumiesz materiał
  • Chcesz wiedzieć, „które elementy szkolenia są najważniejsze w praktyce"
  • Szukasz kursu, który „oprócz suchej wiedzy oparty byłby na przykładach"
  • Potrzebujesz „zaangażowania i cierpliwości instruktorów w zajęcia i przekazywanie wiedzy".

Nasz kurs to połączenie nauki własnej z zajęciami online w czasie rzeczywistym. Materiały możesz przerabiać we własnym tempie, ale regularnie spotykamy się na sesjach na żywo z instruktorami.

Zajęcia online: we własnym czasie i w dogodnych terminach

Nie możesz „przeklikać" kursu bez zrozumienia materiału – nasze zadania i quizy wymagają rzeczywistego zrozumienia, nie mechanicznego zapamiętania.

Pokrywamy 100% materiału wymaganego na egzaminach w ULC, ale robimy to w sposób, który przygotuje Cię również do prawdziwego latania po zdobyciu licencji..

Przedsprzedaż – cena, która więcej się nie powtórzy

To pierwszy kurs teoretyczny PPL(A), który uruchamiamy, i jedyny planowany w tym roku. Start przewidzieliśmy na przełom września i października 2025.

Regularna cena kursu to 3 998 zł. Ale przez najbliższy miesiąc, do uruchomienia kursu, możesz dołączyć w przedsprzedaży za 2 698 zł. To oszczędność 1 300 zł – policz sobie, ile to godzin lotu.

Przedsprzedaż to coś, co z definicji zdarza się tylko raz – więc nie przegap okazji.

Gwarancja satysfakcji

Kupujesz bez ryzyka. Do tygodnia po zakupie i przed ukończeniem pierwszego modułu możesz stwierdzić, że „to nie to", i dostaniesz zwrot całej zapłaconej kwoty. Bez pytań, bez tłumaczeń, bez problemów.

Gwarancja satysfakcji – do 7 dni po zakupie

Robimy tak, bo jesteśmy pewni, że nasz kurs rozwiązuje problemy, o których piszą kandydaci w ankietach. Ale jeśli z jakiegoś powodu nie spełni akurat Twoich oczekiwań, oddajesz nam kurs, a my oddajemy Ci Twoją wpłatę.

Wszystko w Twoich rękach

Za kilka miesięcy będziesz albo:

  • przygotowywać się do egzaminów z pewnością, że nie tylko je zdasz, ale też będziesz gotowy na prawdziwe latanie po zdobyciu licencji; albo
  • w tym samym miejscu, co dzisiaj, szukając kolejnego kursu, bo ten, który wybrałeś, przygotował Cię tylko do egzaminu, a nie do korzystania z licencji.

Różnica? Jedna decyzja, którą podejmiesz dzisiaj.

Przedsprzedaż trwa tylko do uruchomienia kursu. Następnej takiej okazji nie będzie.

Link do zakupu szkolenia teoretycznego do PPL(A) w przedsprzedaży

P.S. Pamiętaj o gwarancji zwrotu – kupując dzisiaj, nic nie ryzykujesz. A oszczędzasz 1 300 zł, które możesz przeznaczyć na przykład na loty po zdobyciu licencji.


Artykuł sponsorowany

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony