Spotkanie konsultacyjne w sprawie opłat nawigacyjnych
1 października 2013 roku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące opłat nawigacyjnych (trasowych i terminalowych). Spotkanie organizowane jest przez Prezesa Urzędu we współpracy z wyznaczonymi instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej w związku z przepisami rozporządzenia Komisji (WE) nr 1794/2006 i stosownie do przepisów tego rozporządzenia adresowane jest do użytkowników przestrzeni powietrznej. W trakcie spotkania omawiane będą podstawy kosztowe oraz stawki jednostkowe opłat trasowych i terminalowych na rok 2014, a także wykonanie kosztów stanowiących podstawę ustalenia opłat nawigacyjnych w roku 2012.
Przedstawicieli użytkowników przestrzeni powietrznej zainteresowanych udziałem w spotkaniu prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres mailowy ler@ulc.gov.pl w terminie do 4 września 2013 roku. Bardzo prosimy o zatytułowanie maila: „spotkanie konsultacyjne ws. opłat nawigacyjnych”.
Pytania dotyczące spotkania prosimy kierować na ww. adres e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 520 73 06.
Komentarze