Przejdź do treści
Źródło artykułu

Odblokuj PPL(A) na wiosnę

Jest sobota rano. Pakujesz torbę lotniczą, sprawdzasz, czy są tam słuchawki, naładowany iPad, nakolannik i mapa (bo iPad może paść), po czym wyjeżdżasz na lotnisko. Tam spotykasz się ze znajomymi, którym obiecałeś wylot do Bagicza (albo do Pragi, albo na Mazury), razem robicie przegląd przedlotowy, a potem - lecisz! Wszyscy są pod wrażeniem, bo przecież nigdy nie udałoby się Wam tak szybko obrócić w to miejsce... samochodem.

No tak! Przecież dokładnie po to szkoliłeś się do licencji...

Czy Twoje latanie po zdobyciu uprawnień wygląda tak, jak powyżej, czy jednak zdecydowanie przeważa „latanie dookoła komina” i loty jak najrzadziej, byle tylko raz na jakiś czas wzbić się w powietrze i nie stracić uprawnień na klasę SEP(L)?

Chyba nie ma nic gorszego od frustracji, która pojawia się po jakimś czasie od zdobycia upragnionej licencji PPL(A). Wtedy to do pilota zaczyna pomału docierać, że jego życie z licencją będzie wyglądało inaczej, niż to sobie wyobrażał, kiedy się szkolił. Regularne latanie wymaga budżetu tak samo, jak wcześniej szkolenie, a licencja w torbie to tylko dokument. Nie działa, jak magiczny amulet i nie sprawia, że pilot czuje się na tyle pewnie, żeby lecieć na drugi koniec Polski lub odwiedzić bliską zagranicę. 

Problem

  • Około 50% świeżo upieczonych pilotów prywatnych ani razu nie przedłuża uprawnienia SEP(L) i po dwóch latach licencja „idzie na półkę” – już o tym pisaliśmy
  • Po zrobieniu licencji PPL(A) pilotowi jest trudniej, niż przed, bo w szkoleniu nawet loty trasowe nie były długie, a teraz chciałoby się odwiedzić dalsze destynacje, bo przecież do tego jest samolot
  • ATO i DTO skupiają się na szkoleniach licencyjnych, bo (a) w tym się specjalizują, (b) standardowe szkolenie sprzedaje się łatwiej, niż nowości na rynku

Co mówią sami piloci

  • „Po wyjściu ze szkolenia nie ma kogo zapytać o planowanie prawdziwych lotów do miejsc, które chcę odwiedzić”
  • „Fajnie byłoby polatać za granicę pod kierunkiem instruktora, ale oni wszyscy szkolą już kolejnych uczniów do licencji”
  • „Trudno znaleźć jakieś sprawdzone zasoby, których można użyć do planowania, żeby latać dalej, ciekawiej i więcej”

Jeżeli w powyższych słowach rozpoznajesz swoje własne przemyślenia, to jest spora szansa, że już niedługo Twój problem przejdzie do historii.

Jakie mamy rozwiązanie?

Jedyny w swoim rodzaju (a na pewno jedyny w Polsce i po polsku) 10-tygodniowy program szkoleniowy dla pilotów prywatnych, w całości poświęcony przygotowywaniu i planowaniu lotów turystycznych na większe odległości. Program został tak skonstruowany, żeby dało się go wpasować w kalendarz nawet bardzo zajętego pilota. Jest na tyle przekrojowy, że obejmuje wszystkie aspekty planowania od pomysłu na lot (na przykład za granicę) do wylądowania w wymarzonej destynacji. Szczegółowy opis tematyki znajdziesz poniżej.

Postawiliśmy na szkolenie kohortowe, czyli system, który łączy różne rodzaje uczenia się i przyswajania wiedzy. Aktywne z pasywnym (lub inaczej: w grupie i samodzielne) oraz naukę według harmonogramu z taką we własnym tempie (inaczej self-paced). 

Badania kursów i szkoleń online pokazują, że typowy kurs self-paced kończy 3-6% tych, którzy rozpoczęli, natomiast szkolenia kohortowe kończy 85% - to mniej więcej piętnaście razy lepszy wynik.

Przedstawiamy program szkoleniowy „PPL plus”

Szkolenie składa się z sześciu spotkań online, których format będzie zbliżony do naszych webinarów. Każde spotkanie potrwa około dwóch godzin. Pierwsze z nich rozpocznie się w środę 9 kwietnia 2025 r. o godzinie 18:00, a kolejne będą się odbywały co dwa tygodnie. W ten sposób skończymy w środę 18 czerwca, a jednocześnie nie przeładujemy kalendarzy naszych zajętych kursantów. Tak będzie wyglądał element uczenia się w grupie.

Pomiędzy spotkaniami, a właściwie już od oficjalnego startu programu 7 kwietnia, będziemy sukcesywnie udostępniali materiały szkoleniowe. Złożą się na to kolejne moduły naszego kursu online (nagrania video i karty pracy) oraz zadania domowe przekazywane na spotkaniach. To z kolei element nauki samodzielnej. Na każdym spotkaniu będzie miejsce na omówienie tematów z obejrzanych wcześniej nagrań i rozwiązywanie problemów z kart pracy.

Części składowe programu szkoleniowego PPL plus

Absolutnym ewenementem jest sprawdzanie zadań domowych. Przez całe szkolenie otrzymasz łącznie 18 kart pracy z praktycznymi problemami do samodzielnego rozwiązania. Jeśli nam je prześlesz, nasz zespół odeśle Ci je z informacją zwrotną i komentarzem. Najciekawsze przykłady będziemy omawiali na naszych spotkaniach. Jak widzisz, zaprojektowaliśmy cały program tak, aby poszczególne jego elementy łączyły się w harmonijną całość.

Do tego wszystkiego dokładamy jedną indywidualną konsultację z prowadzącym w czasie poza zajęciami i pakiet gratisów, które przydadzą się pilotowi po szkoleniu – checklisty, kalkulatory osiągów i wyważania, a nawet poradniki o destynacjach lotniczych.

Sprawdź dokładny opis programu w naszym sklepie

Prowadzący szkolenie

Wszystkie spotkania poprowadzi nasz szef i założyciel Westwings, pilot i instruktor Michał Zienkiewicz. Z ogromną łatwością tłumaczy zawiłe kwestie w prosty sposób – to zasługa jego pierwszego, nielotniczego zawodu. Ma niesamowitą pasję dzielenia się lotnictwem z absolutnie każdym, która bierze się z jego osobistej historii wchodzenia do lotniczego świata (czytaj więcej).

Odblokuj PPL(A) na wiosnę

Wyobraź sobie instruktora, który wylatał ponad 800 godzin, ale nie jak instruktor, a jak pilot turystyczny, którym Ty teraz chcesz zostać. Do całej wiedzy, jaka była konieczna do wykonywania lotów po Europie, Michał doszedł samodzielnie metodą prób i błędów. Szkolenia, kursy i e-booki Westwings są po to, abyś Ty nie musiał powtarzać tej długiej i wyboistej ścieżki, tylko mógł dojść do tego samego miejsca na skróty.

Michał publikuje w czasopismach branżowych, Biuletynie Bezpieczeństwa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, a już w przyszłym miesiącu będzie jedynym polskim prelegentem na AERO Friedrichshafen - największych targach general aviation w Europie (sprawdź szczegóły).

„Co mi da ten program?”

Już sama wiedza zawarta w modułach online i omawiana na sześciu spotkaniach sprawi, że nabierzesz ochoty, aby zrobić większy użytek ze swojej licencji pilota. Zyskasz także pewność, że poradzisz sobie z każdym aspektem Twojego lotu. Wspólne omawianie i rozwiązywanie problemów z grupą da Ci jeszcze coś: świadomość, że inni piloci tak samo, jak Ty, uczą się krok po kroku umiejętności ambitnego latania, i następnie testują nabytą wiedzę w praktyce. 

W dużym skrócie, po tym szkoleniu wreszcie będzie tak, jak to sobie wyobrażałeś, szkoląc się do PPL(A).

Lataj tak, jak zawsze chciałeś

Program szkolenia - rozłożony na wiele tygodni, ze sprawdzaniem Twoich prac - obejmuje wszystkie aspekty zaplanowania i wykonania lotu: na większą odległość, na nowe lotnisko, oraz za granicę. Do modułów online i nagrań z naszych spotkań możesz wracać przez dowolny czas. Również podczas samodzielnego planowania lotów w przyszłości.

Interaktywna formuła szkolenia, która pojawia się u nas po raz pierwszy, dodatkowo ułatwi i zmotywuje Cię do wykorzystania całego materiału. Ogólnodostępne statystyki kursów online sugerują, że ponad 50% kupujących takie kursy nigdy nie kończy, lub nawet nie zaczyna ich przerabiać. To dlatego zdecydowaliśmy się przejść na system kohortowy i uczenie się w grupie.

Po tym szkoleniu będziesz latać tak, jak zawsze chciałeś: dalej, ciekawiej i więcej

Przy zakupie programu szkoleniowego PPL plus otrzymasz następujące dodatki - zupełnie za darmo!

  • Checklistę planowania lotu turystycznego - w zgrabnym formacie do wydrukowania i zabrania do samolotu (wartość 50 zł)
  • Narzędzie do wyważania samolotu - trzeba je będzie tylko skonfigurować przy pierwszym użyciu i zasilić danymi typu, którym latasz (wartość 90 zł)
  • Kalkulator osiągów do startu i lądowania, obliczający marginesy bezpieczeństwa dla długości: rozbiegu, startu, lądowania i dobiegu; obliczy on także ASDR - odległość wymaganą przy przerwaniu startu (wartość 80 zł)
  • Voucher na jeden z numerów naszej serii e-booków „Westwings destynacje”; każdy e-book opisuje dwa lotniska, kładąc nacisk na aspekty „pozalotnicze” wyprawy samolotem, jak hotele, restauracje i atrakcje dla pasażerów (wartość 58 zł). W ten sposób możesz od razu przetestować swoje nowo nabyte umiejętności i zaplanować lot w ciekawe miejsce.

„Czy ktoś to już kupił?”

To pytanie pojawiło się ostatnio na Facebooku i dotyczyło naszego kursu online „Planowanie lotów” – tego samego, do którego teraz dobudowaliśmy szkolenie kohortowe, aby powstało „PPL plus”. Niech odpowiedzą nasi klienci, którzy skorzystali z tego kursu:

  • Super, że robicie takie rzeczy. Kibicuję Westwings od początku.
  • Z ciekawostek mogę dodać, że przygotowując się do tego „ferry flight” powrotnego, korzystałem z Twojego kursu dot. planowania przelotów na trasie, w szczególności modułu pogodowego (przy okazji - model używany przez Windy do prognozowania mgły czy podstaw się totalnie dla tamtego rejonu nie sprawdził).
  • [Po paru dniach] mam ukończone 60% kursu :-) Fajnie się robi te lekcje.

Nasi klienci systematycznie dają nam najwyższe noty

Dołączając do pierwszej kohorty „PPL plus – wiosna 2025” zyskujesz dostęp do cenionego przez naszych klientów kursu online i o wiele więcej: zajęcia prowadzone na żywo (choć zdalnie) i komentarze do wyników Twojej samodzielnej pracy.

Cena

Uczestnictwo w całym 10-tygodniowym programie szkoleniowym wyceniliśmy na 1 998 zł. Biorąc pod uwagę czas trwania szkolenia jest to mniej, niż 200 zł tygodniowo lub 28 zł dziennie. A gdyby tę cenę podzielić przez liczbę godzin, które od nas dostajesz, to wyjdzie kilkadziesiąt złotych na godzinę - specjalistyczne szkolenie lotnicze w cenie korepetycji.

Ale czytaj dalej ⬇️

W chwili publikacji tego artykułu trwa już przedsprzedaż programu w naszej społeczności, to znaczy wśród subskrybentów newslettera. Teraz przez kilka dni masz szansę znaleźć się na pokładzie „PPL plus” za mniej, niż połowę zwykłej ceny. Jak na lotników przystało, pierwsze miejsca na pokładzie sprzedajemy, jak bilety w linii lotniczej:

  • zaczęliśmy od ceny 998 zł - do wyczerpania puli miejsc,
  • kolejna cena to 1.098 zł - do wyczerpania puli miejsc,
  • a następnie 1.298 zł - do wyczerpania puli miejsc, ale maksymalnie do północy 1 kwietnia.

Oczywiście, także wzorem linii lotniczych, nie powiemy, ile miejscówek jest w każdej transzy 😎 Kliknij poniższy link i zobacz, która cena jest jeszcze dostępna.

Kupuję udział w programie szkoleniowym „PPL plus”

Opis programu szkoleniowego na stronie produktu

Czy masz obawę, że kupisz, a potem okaże się, że ten program nie jest dla Ciebie? Kupujesz bez ryzyka: począwszy od zakupu, aż do końca dnia w środę 9 kwietnia możesz dać nam znać, że „to nie to” i dokonać zwrotu. To będzie już po pierwszym spotkaniu! Do godziny 23:59 tego dnia możesz nam zwrócić zakupiony program szkoleniowy, a my zwrócimy Ci całą zapłaconą cenę bez zadawania pytań.

Każdy kupujący otrzymuje gwarancję satysfakcji

Zastanów się teraz

  • Czy chcesz poprzestać na lataniu od czasu do czasu, po kilku znanych sobie trasach?
  • Czy lubisz, kiedy omija Cię coś, czego potrzebowałeś i co było na wyciągnięcie ręki?
  • Czy zgadzasz się na to, żeby licencja PPL(A) była przykrym obowiązkiem raz na dwa lata, a nie frajdą i sposobem na odwiedzanie nowych miejsc?

Pociąg „PPL plus – wiosna 2025” zaraz odjedzie i możesz albo mieć w nim zaklepane miejsce, albo zostać na peronie. A następny pociąg będzie za pół roku i do stacji końcowej dojedzie już późną jesienią.

Kup jeszcze dziś miejscówkę na najbliższy pociąg i bądź gotowy na pełnię sezonu lotniczego 2025!

P.S. W tej chwili ceny wynoszą mniej, niż 50% ceny podstawowej i nie wiadomo, jak długo tak będzie. Ten artykuł czyta wiele osób. Pamiętaj o gwarancji satysfakcji i zwrotu – nic nie ryzykujesz, kupując dzisiaj.


Artykuł sponsorowany

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony