Konkurs na logo wyprawy lotniczej

Skyleader

Firma Skyleader Aircraft Poland jest pomysłodawcą i zarazem organizatorem pionierskiej inicjatywy w dziedzinie General Aviation oraz w dziedzinie rozwijającego się w Polsce lotnictwa ultralekkiego, polegającej na wyprawie do kraju faraonów na Czarnym Lądzie.

W wyprawie uczestniczyć będzie zespół 5 samolotów lekkich. Przelot będzie odbywał się nad terytorium m in.: Rumunii, Bułgarii, Turcji, Izraela. Celem jest starożytne egipskie miasto Abu-Simbel położone nad jeziorem Nasera. Dowódcą wyprawy będzie wielokrotny mistrz w akrobacji samolotowej i szybowcowej oraz Prezes Aeroklubu Polskiego Pan Jerzy Makula.

Aeroklub Polski będzie patronem generalnym imprezy.

Firma SKYLEADER ogłasza konkurs na oficjalne logo wyprawy. Powinno ono zawierać logo organizatora (do pobrania ze strony http://poland.skyleader.aero i bezpośrednio dotyczyć charakteru i celu wyprawy. Dopuszcza się formę rysunku odręcznego (należy przesłać przesyłką pocztową na adres SKYLEADER Aircraft Poland, ul. Powstańców 9, 44-200 Rybnik)

Nagrody:
I. Dwugodzinny lot samolotem ze światową legendą sportów lotniczych Jurkiem Makulą oraz markowy zegarek firmy Skyleader, z limitowanej serii
II. Zegarek Firmy Skyleader
III. Czapeczka i koszulka Firmy Skyleader.

Termin nadsyłania prac 20.02.2010r. na adres adam.majwald@skyleader.aero

Źródło: Skyleader
comments powered by Disqus

Komentarze

Tak jest. Dobre samoloty. Widziałem jak ciągają ciężkie akrobacyjne szybowce. 15 l paliwa na godzinę przy holowaniu, bardzo krótki start, kabina mocno z przodu i dobrze widać w dół, choć siedzi się nad skrzydłem.
Jakby się sprzedawały to i cena w dół zejdzie. Mogą znaleźć zastosowanie w aeroklubach gdzie wilgi i jaki są na wymarciu. Da się na tym szkolić do licencji czy tylko świadectwa kwalifikacji??? Faktycznie uniwersalny samolot

Super inicjatywa. Może oznaczać tylko to, że rynek samolotów ultralekkich zaczyna się w Polsce rozwijać, a sam SkyLeader chyba zamierza wieść w nim prym. I dobrze - w obu przypadkach.
Poznałem trochę te samoloty i pomimo wcale nienajlepszego pierwszego wrażenia (miękkie blachy na całym płatowcu, brak odciążeń aerodynamicznych na sterach i nieszczelinowe lotki), samolot okazał się super uniwersalną (także do skutecznego holowania szybowców), komfortową, zwrotną i miłą w pilotażu konstrukcją.
Czy możecie napisać coś więcej, kto mógłby załapać się do takiej wyprawy (pewnie lista jest już dawno zamknięta), jakie terminy, czy myślicie o jakimś zapleczu technicznym na drogę?
Powodzenia!