Przejdź do treści
Źródło artykułu

Dobre sierpniowe wyniki krakowskiego lotniska

W  sierpniu  z usług krakowskiego lotniska skorzystało 777 267 pasażerów, czyli o 6% mniej w stosunku do sierpnia  2019 roku, ale już  o 68% więcej w stosunku do sierpnia 2021 roku!

Łącznie od początku 2022 roku obsłużono 4 713 894 pasażerów!

Wrzesień to pierwsze podsumowania sezonu letniego w branży turystycznej. Na krakowskim lotnisku był to czas niezwykle dynamiczny. Zdecydowanie utrzymała się tendencja wyboru podróży na wakacje drogą lotniczą; Alicante, Porto, Lizbona, Barcelona, Ateny, Malaga, Dubrownik czy Burgas były kierunkami, które cieszyły się największą popularnością.” - powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

"Wrzesień i październik są również atrakcyjnymi miesiącami na odpoczynek, poza szczytem sezonu wakacyjnego nadal można  skorzystać z bogatej oferty letniej siatki i udać się do miejsc, gdzie słońce wciąż świeci bardzo mocno." – dodał Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

"Mamy także nadzieję, że coraz więcej turystów  przylatywać będzie do Krakowa i odkrywać uroki naszej malowniczej  Małopolski." – dodał Radosław Włoszek.

Zaproszenie na ACI Customer Experience Global Summit

Tegoroczna edycja jednego z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży lotniczej, zarówno dla pracowników, jak i podróżujących – ACI Customer Experience Global Summit, odbędzie się w Krakowie. Wyjątkowe spotkanie organizowane przez Airports Council International, czyli przez Międzynarodową Radę Portów Lotniczych, umożliwi otwarty dialog na najważniejsze, aktualne kwestie związane z transportem lotniczym oraz bezpieczeństwem, zbierając w Centrum Kongresowym ICE ponad 500 gości ściśle związanych z lotnictwem z całego świata. 

W dniach od 13 do 15 września odbędą się spotkania z 46 specjalistami w dziedzinach bezpieczeństwa, obsługi klienta, komunikacji, innowacji, zarządzania, a także dyrektorami lotnisk i przedstawicielami branży lotniczej.

Polska, Kraków, wielokrotnie wyróżniane w rankingach branży lotniczej i turystycznej są więc właściwym miejscem do rozmów przedstawicieli międzynarodowej społeczności lotniczej o wyzwaniach i innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie customer services.

ACI Customer Experience Global Summit to okazja do promocji Krakowa i regionu Małopolski na arenie międzynarodowej. Przede wszystkim jednak,  to promocja Polski – silnej marki, która łączy w sobie potencjał biznesowy i turystyczny.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony