Przejdź do treści
Źródło artykułu

LOT stawia na aktywną komunikację

Realizujący Plan Restrukturyzacji narodowy przewoźnik stawia na bardziej aktywną komunikację. Nowym dyrektorem Biura Komunikacji Korporacyjnej został Robert Moreń, do niedawna szef komunikacji w Banku Pekao SA, a rzecznikiem prasowym Barbara Pijanowska-Kuras, dotychczas dyrektor zarządzający agencji imedia PR.

Robert  Moreń, trafił do LOT-u po 10 latach pracy w Banku Pekao SA, gdzie był rzecznikiem prasowym, a potem dyrektorem zarządzającym, szefem Departamentu Komunikacji Korporacyjnej. Nadzorował komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Banku, zarządzanie brandem oraz relacje z mediami. Był także członkiem Komitetu Wykonawczego Identity&Communication Grupy UniCredit. W 2007 roku, jako rzecznik prasowy, pracował nad połączenie z Bankiem BPH, największą fuzję bankową w historii Europy Środkowo-Wschodniej.
 


Robert Moreń

Nowy szef komunikacji LOT-u ma 21 lat doświadczenia w dziennikarstwie, public relations i komunikacji korporacyjnej. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski w tygodnikach „Spotkania” i „Polityka”. Potem pracował m.in. w Życiu Warszawy, Faktach TVN oraz Newsweeku. Jest stypendystą amerykańskiego Institute of International Education. Oprócz geografii ekonomicznej na Uniwersytecie Warszawskim (1992) ukończył dziennikarstwo na Oklahoma State University (1997). W czasie studiów publikował m.in. w USA Today i Polityce. Przez osiem lat był członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta 

W LOT dzieje się dużo dobrego. Praktycznie co tydzień wprowadzamy nowe udogodnienia dla podróżnych. Pracujemy też intensywnie nad wewnętrzną restrukturyzacją spółki. Chcemy, by o tym wszystkim doskonale wiedzieli zarówno nasi pasażerowie, partnerzy biznesowi, jak i pracownicy. Dlatego sięgnęliśmy po specjalistów od zarządzania komunikacją zmiany – powiedział Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT S.A.

Drugą osobą w zespole jest Barbara Pijanowska-Kuras, która przeszła do LOT-u ze stanowiska dyrektora zarządzającego agencji imedia PR, w której zajmowała się szeroko rozumianą komunikacją, szczególnie w zakresie komunikacji zmiany, komunikacji kryzysowej i relacji z mediami. W ostatnich latach realizowała projekty dla wielu branż m.in. ubezpieczeniowej, medycznej, FMCG, energetycznej, hotelarskiej, szkoleniowej i motoryzacyjnej. Pełniła funkcje rzecznika prasowego kilku firm m.in: Orbis S.A podczas Euro 2012, 4Life Direct, Berlitz a także akcji CSR np. „Umiem pomóc” Grupy LUX MED. Prowadziła liczne szkolenia m.in. z wystąpień publicznych i relacji z mediami. Była współzałożycielem 4 communication group, a w ramach grupy prowadziła również projekty marketingowe głównie w zakresie budowania świadomości marek i wsparcia sprzedaży.


Barbara Pijanowska-Kuras

Wcześniej przez wiele lat była związana z dziennikarstwem. Jako dziennikarz, szef działu informacji i redaktor prowadzący pracowała m.in w Radiu Kolor i Życiu Warszawy. Współpracowała również z TVP 2. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, była słuchaczką podyplomowych studiów PR i komunikacji biznesowej na SGH.

Barbara Pijanowska-Kuras zastąpiła na stanowisku rzecznika prasowego Marka Kłucińskiego, który przyszedł do LOT-u w grudniu ubiegłego roku. – Chciałbym podziękować Markowi za jego zaangażowanie i profesjonalizm w trudnych momentach przez jakie wspólnie przechodziliśmy – powiedział Sebastian Mikosz.

Priorytetami w komunikacji PLL LOT będą bardziej proaktywna i bliższa współpraca z mediami, komunikacja wewnątrz Spółki, a także budowanie trwałych zewnętrznych relacji instytucjonalnych.

 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony