Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

W dniu 26 listopada 2008 r. odbyło się posiedzenie PKBWL

Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych na posiedzeniach 26 listopada 2008r. zakończyła badanie 22 zdarzeń lotniczych.

Ukazało się 5 Uchwał dotyczących zdarzeń:

317/06  – zdarzenie lotnicze spadochronu Cobalt 120,skręcenie linek nośnych podczas procesu otwarcia czaszy głównej, co skutkowało podjęciem przez skoczka procedury awaryjnej (7.10.2006r., Chrcynno)

309/06 – zdarzenie lotnicze spadochronu Mars 330, zablokowanie „slajdera” w połowie długości linek nośnych podczas procesu otwarcia czaszy głównej, co skutkowało podjęciem przez skoczka procedury awaryjnej (30.09.2006r., Chrcynno)

300/06 – zdarzenie lotnicze spadochronu Mars 330, omyłkowe wyciągnięcie przez ucznia-skoczka uchwytu zamków wyczepnych przed uchwytem wyzwalającym, co doprowadziło do wyczepienia czaszy głównej i automatycznego otworzenia spadochronu zapasowego poprzez system RSL (Reserve Static Line) (23.09.2006r., Chrcynno)

114/06 – zdarzenie lotnicze spadochronu Mars 330, w skutek wyczepienia czaszy głównej nastąpiło automatyczne otwarcie spadochronu zapasowego poprzez system RSL (Reserve Static Line) (20.05.2006r., Chrcynno)

24/05– zdarzenie lotnicze spadochronu Vision 140, niewłaściwe wykonanie podejścia do lądowania, co doprowadziło do przyziemienia z dużą prędkością postępową i opadania, w skutek czego skoczek doznał skręcenia stawu skokowego lewej nogi (2.04.2005 r., Warszawa-Babice)
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony