Douglas oficjalnym wizażystą Polskich Linii Lotniczych LOT
Pod szkoleniowym okiem Magdaleny Przygody i zespołu wizażystów personel pokładowy nauczy się jak sprawnie wykonać profesjonalny make-up, który przetrwa długie godziny lotów. Partnerem makijażowym projektu jest marka Clarins.
"Jesteśmy dumni z tego, że poprzez ten projekt mamy udział w tworzeniu wizerunku Polski. Dla obcokrajowców latających samolotami LOT-u stewardesy są często pierwszym kontaktem z naszym krajem. Od ich wyglądu często zależy pierwsze wrażenie o nas samych. Dla nich i dla wszystkich Polek chcemy być ekspertem beauty, któremu można zaufać w kwestii dbałości o urodę" – wyjaśnia Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Jest to pierwsze zakrojone na tak dużą skalę szkolenie personelu pokładowego PLL LOT dotyczące makijażu, które ma wspierać nowoczesny wizerunek narodowego przewoźnika.
"Potrzebowaliśmy doradcy, który rozumie kierunek wizerunkowych zmian prowadzonych w PLL LOT oraz specyfikę pracy personelu pokładowego i stworzy makijaż odzwierciedlający szyk i profesjonalizm naszych stewardes. Stylizacja stworzona przez wizażystów Douglas, uwzględniając dotychczas obowiązujące standardy, kreuje spójny wizerunek stewardes. Bardzo ważne było też to, by nowy makijaż nie tylko dobrze podkreślał urodę, ale też by gwarantował komfort pracy. Powierzyliśmy Douglas rolę oficjalnego wizażysty, bo cenimy wiedzę i umiejętności ich konsultantów" – dodaje Małgorzata Witon, Dyrektor Biura Produktu i Standardów Obsługi Klienta PLL LOT.
Dream Make-up by Douglas to autorska stylizacja, dedykowana stewardesom polskiego przewoźnika. Jest klasycznie elegancka i podkreśla urodę, z której Polki słyną na całym świecie. Inspirowana jest wolnością, przestrzenią i marzeniami o lataniu. Jej filary kolorystyczne to klasyczne beże i brązy.
"Dla stewardes wybraliśmy kosmetyki Clarins, bo to zarówno kolor w makijażu, formuły bogate w składniki roślinne, jak i pielęgnacja zapewniająca ochronę i nawilżenie skóry w czasie długich godzin lotów. Naturalny makijaż jest dopełnieniem granatowych mundurów i toczków, które LOT wprowadził w ostatnim czasie" – Elżbieta Plichta, PR Manager Douglas Polska. (PAP Life)
mdn/ dki/
Komentarze