Auto-pomoc na lotniskowym parkingu
Monika Pabisek, rzecznik lotniska chwali się, że krakowski port jako pierwszy w kraju wprowadził taką usługę.
Profesjonalny zespół pracowników w widocznym z daleka żółtym samochodzie oznaczonym napisem „Car Help Patrol” w razie potrzeby od marca pomaga klientom lotniskowych parkingów. Usługa Car Help Patrol obejmuje drobne naprawy pojazdów m.in.: uzupełnienie powietrza w oponach, wymianę koła czy uruchomienie pojazdu z rozładowanym akumulatorem. Pomoc dla klientów parkingów zlokalizowanych na terenie krakowskiego lotniska jest bezpłatna.
W ramach usługi, w przypadku poważniejszych awarii, pracownicy udostępniają kontakt do najbliższych warsztatów mechanicznych. Jeśli wystąpi taka konieczność, klienci parkingów mogą kontynuować podróż z 10-proc. rabatem na usługi Kraków Airport Taxi.
„Nowa usługa jest odpowiedzią na zgłaszane przez klientów parkingu sugestie i jest kolejną inicjatywą mającą na celu udoskonalanie funkcjonowania krakowskiego lotniska” - zaznaczyła Pabisek. Z usługi skorzystało już kilkunastu kierowców. Najpopularniejsze było doładowywanie akumulatorów i uzupełnienie powietrza w oponach. (PAP Life)
autor: Rafał Grzyb
edytor: Jan Bratkowski
rgr/ jbr/
Komentarze