Przejdź do treści
Źródło artykułu

Reprezentant Polski z „Handlingowym Oscarem" czyli LS Airport Services na Pride of Ground Handling Awards

„Wschodząca Gwiazda" i „Cichy Bohater" – to konkurencje, w których Ewelina Mordarska i Eugeniusz Gawryszewski, pracownicy największego pracodawcy w polskiej branży lotniczej, Spółki LS Airport Services, reprezentowali firmę i Polskę na odbywającej się w Amsterdamie gali finałowej konkursu Pride of Ground Handling Awards.

W wydarzeniu stanowiącym platformę wymiany wiedzy i doświadczeń przedstawicieli świata lotniczego bohaterowie polskiego agenta handlingowego nie pojawili się przypadkowo. Oboje znaleźli się na tzw. krótkiej liście zgłoszeń do prestiżowej w środowisku, międzynarodowej nagrody Pride of Ground Handling – Pani Ewelina w kategorii „Wschodząca gwiazda", a Pan Eugeniusz w kategorii „Cichy bohater". Pan Eugeniusz Gawryszewski został zwycięzcą kategorii, w której był nominowany, dzięki temu do Polski powrócił z „Handlingowym Oscarem".


Ewelina Mordarska i Eugeniusz Gawryszewski w środku

Pani Ewelina Mordarska swoją lotniczą przygodę rozpoczęła w roku 2014, łącząc pracę ze studiami. Od tego czasu pełniła funkcje m.in. Samodzielnego Agenta Check-in poźniej Alokatora, a w 2019 roku awansowała na stanowisko Supervisora. Jej zasługą i wkładem w funkcjonowanie warszawskiego Wydziału Obsługi Pasażerskiej stały się systemy spotkań, briefingów i paneli dyskusyjnych z udziałem kluczowego personelu. Dodatkowo Ewelina aktywnie uczestniczy we wdrażaniu do pracy nowych pracowników.

Ewelina Mordarska:
Zgłoszenie mnie przez naszą firmę do tak ważnego w świecie handlingu konkursu było dla mnie niewątpliwie ogromnym zaskoczeniem, ale jednocześnie wyróżnieniem. Moja reakcja była bardzo pozytywna, poczułam się doceniona. Jeszcze większe emocje towarzyszyły mi, kiedy zostałam zakwalifikowana do finału. Otrzymanie nominacji „Rising Star" ucieszyło mnie szczególnie, ponieważ jest dla mnie sygnałem, że moja praca została zauważona i doceniona.

Na szczęście otrzymuję sporo pozytywnych bodźców na co dzień w pracy, dlatego staram się, by te wartości były przekazywane do zespołu, którym zarządzam. Naturalnie ta przygoda jest dla mnie mobilizująca i na pewno przyczyni się do tego, by zwiększyć moje zaangażowanie. Przede wszystkim będę starała się pracować efektywnie, by to wyróżnienie przyniosło wiele dobrego nie tylko dla mnie, ale również dla całej firmy. Szczególne podziękowania należą się mojemu zespołowi, bo moja obecność w finale, to również ich zasługa
– zakończyła Pani Ewelina.

Pracę i zaangażowanie Eugeniusza Gawryszewskiego („Gienka"), LS Airport Services wyróżniło już wcześniej poprzez nadanie jego imienia jednemu z lotniskowych holowników. Jego lotnicza przygoda rozpoczęła się w roku 1983 i od ponad 36 lat trwa bez przerwy. Pan Eugeniusz pełnił funkcje operatora sprzętu GSE, Trenera i Shift Leadera, jednak rola mentora i nauczyciela najbardziej przypadła mu do gustu. Wyszkolił setki pracowników, którzy nadal dbają o bezpieczeństwo obsługi statków powietrznych na lotnisku w Warszawie, ale również w pozostałych Oddziałach, w których działa LS Airport Services. Jego wiedza, doświadczenie, wyrozumiałość i cierpliwość są imponujące.

„Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi, że międzynarodowa kapituła doceniła bezsprzeczny autorytet, wiedzę i doświadczenie jakimi może pochwalić się Eugeniusz. Jako osoba odpowiedzialna za edukację kilku pokoleń ekspertów pracujących na lotniskach w całej Polsce pozostaje przy tym niezwykle skromny, dlatego nagroda „Cichego Bohatera" pasuje do niego, jak do nikogo innego!" – komentuje Marcin Warsicki, Dyrektor Biura Handlingu Warszawa i Oddziału Modlin LS Airport Services.

Eugeniusz Gawryszewski: Jestem zachwycony, że moja wieloletnia praca została doceniona na arenie międzynarodowej. Cieszę się, że to co robię, a staram się to wykonywać jak najlepiej, procentuje w postaci uprawnień dla kolejnych pracowników naszej firmy. Dzielenie się doświadczeniem z innymi to jest to, co lubię najbardziej.

Zawsze, bez względu na okoliczności, przekazujmy naszą wiedzę cierpliwie i do skutku. Należy mieć na uwadze, że ludzie są różni i nie ma jednej dobrej metody na każdego. Jednak korzystając z doświadczenia, znalezienie sposobu dotarcia do każdego z uczniów nie będzie stanowiło problemu. No i najważniejsze, czerpmy z tego przyjemność – dodaje Gawryszewski.

Pytany o to, co dla niego osobiście oznacza otrzymanie międzynarodowej nagrody „Unsung Hero" („Cichy bohater"), odpowiada: Cieszę się, że kategoria nie została przez kapitułę decydującą zinterpretowana jako coś jednorazowego. „Cichym bohaterem" można być przecież na jednym rejsie, w ciągu jednej zmiany... Oczywiście to bardzo ważne, jednak z mojego punktu widzenia, fajnie że takich bohaterów poszukuje się wśród ludzi, którzy latami „na zapleczu" działalności przyczyniają się do rozwoju organizacji takich jak nasza. Tak jak mówiłem na wstępie, nagroda jest swoistym docenieniem wieloletniego zaangażowania ale również sygnałem dla innych, mi podobnych, aby z pasją i oddaniem wypełniali swoje obowiązki.

Liczba zgłoszeń w konkursie oscylowała w granicach 150 w sześciu kategoriach. Warto dodać, że poza Panią Eweliną i Panem Eugeniuszem nominowany przez panel sędziowski składający się z ekspertów lotniczych z linii lotniczych, organów regulacyjnych i stowarzyszeń branżowych do finału w kategorii „Best station" był również oddział LS Airport Services działający na Lotnisku Chopina! Gratulujemy i cieszymy się, że spośród tak wielu zgłoszeń z całego świata przedstawiciele jury wysoko ocenili działania realizowane przez największą polską firmę zajmującą się obsługą naziemną, której pracownicy w ciągu roku obsługują ponad połowę pasażerów przylatujących bądź wylatujących z naszego kraju.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony