Bell Helicopter – numer jeden w obsłudze klienta
Według rankingu prowadzonego przez magazyn Professional Pilot, już osiemnasty rok z rzędu firma Bell Helicopter zastała najwyżej ocenionym dostawcą śmigłowców z napędem turbinowym w zakresie obsługi klienta. Drugie miejsce po raz dziewiąty z rzędu zajęła firma Sikorsky, a trzecie firma Eurocopter.
W raporcie oceniane były następujące kategorie: czas reakcji na zapytania klientów, dostępność części zamiennych, koszt części zamiennych, szybkość obsługi w sytuacjach awaryjnych AOG, dostępność dokumentacji oraz doradców technicznych, jak również zadowolenie z obsługi serwisowej. Firma Bell została najwyżej ocenione przez klientów w sześciu ze wszystkich siedmiu kategorii.
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze