Wada silników Continental
Osoby, które w ostatnim czasie zakupiły, lub zleciły przebudowę silnika firmy Continental, mogą zostać objęte dyrektywą wymagającą wymiany niektórych elementów hydraulicznych. Odnotowano trzy przypadki, w których podzespoły zużyły się po 5 godzinach pracy.
Na początku listopada, firma Teledyne Continental Motors opublikowała obowiązkowy biuletyn serwisowy, a Federalna Agencja Lotnictwa USA (FAA) wydała w trybie pilnym dyrektywę dotyczącą numerów części 657913, 657915, lub 657916, w jednostkach napędowych modelu 240, 360, 470 i 520.
Choć silniki z serii 550 nie znalazły się na liście, pojawiły się doniesienia, że również mogą być wadliwe. Problemy z hydrauliką opóźniły bieżące prace przy przebudowie silników. Producent nie informuje, kiedy zaległości zostaną nadrobione.
Przetłumaczono na podstawie artykułu ze strony AVweb.
Komentarze