Trzydniowy tydzień pracy w Cirrus
Cirrus Design redukuje tydzień pracy do trzech dni (z czterech) starając się zbalansować produkcję ze zmniejszonym popytem. Dyrektor generalny firmy, Alan Klapmeier oznajmił, że produkcja sportowego samolotu SRS (cel na 2009 rok) zostanie odsunięta na dalszy plan ze względu na spowolnienie w sektorze LSA (Lighr Sport Aircraft).
Z kolei dyrekcja firmy zapewnia, że rozwój jeta Vision SJ50 nie ucierpi na wspomnianej redukcji. „Weryfikujemy sytuację stopniowo, tydzień po tygodniu i jeśli popyt nie wzrośnie, trzydniowy tydzień będzie obowiązywał przynajmniej do końca bieżącego roku" zapowiedział Klapmeier.
Z kolei dyrekcja firmy zapewnia, że rozwój jeta Vision SJ50 nie ucierpi na wspomnianej redukcji. „Weryfikujemy sytuację stopniowo, tydzień po tygodniu i jeśli popyt nie wzrośnie, trzydniowy tydzień będzie obowiązywał przynajmniej do końca bieżącego roku" zapowiedział Klapmeier.
Źródło artykułu
Komentarze