Superbrands w transporcie i logistyce
25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazły się także marki związane z branżą transportu i logistyki. The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży.
Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Drugą z rzędu statuetką może pochwalić się największy polski port lotniczy - warszawskie Lotnisko Chopina oraz koncern Boeing. Nagroda trafiła również w ręce przedstawicieli polskiego oddziału największej na świecie grupy logistycznej DHL.
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".
Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Komentarze