Przejdź do treści
Źródło artykułu

Stowarzyszenie EAA zorganizowało pierwszą edycję Learn To Fly

Rzecznik Stowarzyszenia Samolotów Eksperymentalnych (EAA), Dick Knapinski, powiedział, iż w związku z pierwszą edycją dnia Learn To Fly, w całych Stanach Zjednoczonych odbyło się 450 imprez, dzięki którym ok. 40000 osób zaczęło swoją przygodę z lotnictwem.

"W Redlands, w Kalifornii, zebrano 90 zapisów na wstępne loty, z których organizatorzy nie byli w stanie się wywiązać w ciągu jednego dnia," powiedział Knapinski. "Dlatego w najbliższy weekend zostanie zorganizowany International Learn To Fly Day Part 2.” W siedzibie AOPY we Frederick, w stanie Maryland, lokalny oddział EAA ustanowił nowy rekord w lotach Young Eagle, powiedział rzecznik Stowarzyszenia, Chris Dancy.

W całym kraju wydarzenie przyciągnęło przedstawicieli lokalnej prasy. Na lotnisku w Gainesville, na Florydzie, 50 osób odbyło pierwsze loty, z kolei 400 pojawiło się na lotnisku w Fitchburg, w Massachusetts, gdzie na wystawie naziemnej mieli możliwość zobaczyć latający samochód Terrafugia Transition. Imprezę w Wisconsin prowadził Jeff Skiles, pierwszy oficer z lotu US Airways, który w styczniu 2009 r. wodował na rzece Hudson, w Nowym Jorku.

Sporty's Pilot Shop w Batavia, w Ohio, zorganizował Learn to Fly Day w powiązaniu ze swoim dorocznym Fly-In. Impreza przyciągnęła od 300 do 400 samolotów oraz ok. 2000 uczestników. Pilot Journey doniósł, że wydał ponad 15 tyś. bezpłatnych wejściówek na tematyczne seminaria, a 64% z 900 osób, które wypełniły ankiety stwierdziło, że zamierzają rozpocząć naukę latania w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

"Jak dotąd jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników," powiedział Ron Wagner z EAA, który pomagał w koordynacji obchodów. "Przy udziale Pilot Journey, AOPY, Cessny i innych podmiotów z całej branży, wykonano naprawdę ogrom pracy, która ma na celu prezentację lotnictwa osobom do tej pory z nim nie związanych. Biorąc pod uwagę solidne podstawy stworzone w tym roku, oczekujemy kolejnych sukcesów w przyszłości. "

Tłumaczenie z AvWeb

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony