Nowe życie dla starych Hawker’ów
Jest wiele „starych” latających biznesjetów, które w porównaniu do ich młodszych braci wypadają blado pod względem sprawności i komfortu. Jednak rzeczą która bezapleacyjnie zdradza ich wiek są ich kokpity.
17 października 2008, Universal Avionics ogłosiło pierwszą instalację szklanego kokpitu EFI-890R Flat Panel Glass Display w samolocie Hawker 700A. Instalacja została wykonana przez Mid-Canada Mod Center w 30-letnim samolocie. Pokładowy FMS (Universal Flight Management System) umożliwia wyświetlanie trójwymiarowych podejść, Application Server Unit (ASU) przechowuje informację o elektronicznych mapach, checklistach i dokumentacji. Dzięki modyfikacji, Hawker otrzymał również funkcję prezentacji terenu i ostrzegania przed przeszkodami.
Universal twierdzi, że dzięki modyfikacji, Hawker stanie się samolotem bezpieczniejszym i łatwiejszym w pilotażu. Dan Reida, dyrektor marketingu Universal Avionics z nadzieją patrzy w przyszłość i wierzy że instalacja zachęci innych użytkowników odrzutowego Hawkera do unowocześnienia floty.
17 października 2008, Universal Avionics ogłosiło pierwszą instalację szklanego kokpitu EFI-890R Flat Panel Glass Display w samolocie Hawker 700A. Instalacja została wykonana przez Mid-Canada Mod Center w 30-letnim samolocie. Pokładowy FMS (Universal Flight Management System) umożliwia wyświetlanie trójwymiarowych podejść, Application Server Unit (ASU) przechowuje informację o elektronicznych mapach, checklistach i dokumentacji. Dzięki modyfikacji, Hawker otrzymał również funkcję prezentacji terenu i ostrzegania przed przeszkodami.
Universal twierdzi, że dzięki modyfikacji, Hawker stanie się samolotem bezpieczniejszym i łatwiejszym w pilotażu. Dan Reida, dyrektor marketingu Universal Avionics z nadzieją patrzy w przyszłość i wierzy że instalacja zachęci innych użytkowników odrzutowego Hawkera do unowocześnienia floty.
Źródło artykułu
Komentarze