GE Aviation zmieniła nazwę filii w Czechach
Firma GE Aviation ogłosiła, iż przemianowała czeski oddział spółki na GE Aviation Business & General Aviation Turboprops. "Nowa nazwa będzie lepiej reprezentować strategię organizacji, której celem jest rozwój, produkcja i obsługa silników turbośmigłowych segmentu biznesowego i lotnictwa ogólnego", wyjaśnia Brad Mottier, dyrektor generalny GE Aviation Business i General Aviation.
GE Aviation Business & General Aviation Turboprops obsługuje ponad 1600 silników M601, które nagromadziły w sumie 17 mln godzin lotu. Obecnie opracowywany H80 będzie przeznaczony dla lotnictwa ogólnego i biznesowego, a także maszyn rolniczych. Jednostka łączy w sobie elementy silnika M601 z technikami 3-D projektu aerodynamicznego GE oraz zaawansowanymi materiałami, co ma pomóc stworzyć wydajniejszą, bardziej oszczędną i trwałą jednostkę turbośmigłową, informuje spółka.
Silnik H80 będzie miał dłuższą żywotność - 3600 h i 6600 cykli między przeglądami, a także lepsze osiągi przy wysokich temperaturach i wydajność na dużych wysokościach. Testy certyfikacyjne H80 rozpoczęły się w marcu i są prowadzone na pięciu jednostkach. Pod koniec lata silnik ma zostać wprowadzony do użytku na samolocie Thrush 510.
Tłumaczenie z GaNews
GE Aviation Business & General Aviation Turboprops obsługuje ponad 1600 silników M601, które nagromadziły w sumie 17 mln godzin lotu. Obecnie opracowywany H80 będzie przeznaczony dla lotnictwa ogólnego i biznesowego, a także maszyn rolniczych. Jednostka łączy w sobie elementy silnika M601 z technikami 3-D projektu aerodynamicznego GE oraz zaawansowanymi materiałami, co ma pomóc stworzyć wydajniejszą, bardziej oszczędną i trwałą jednostkę turbośmigłową, informuje spółka.
Silnik H80 będzie miał dłuższą żywotność - 3600 h i 6600 cykli między przeglądami, a także lepsze osiągi przy wysokich temperaturach i wydajność na dużych wysokościach. Testy certyfikacyjne H80 rozpoczęły się w marcu i są prowadzone na pięciu jednostkach. Pod koniec lata silnik ma zostać wprowadzony do użytku na samolocie Thrush 510.
Tłumaczenie z GaNews
Źródło artykułu
Komentarze