ATR wchodzi na rynek korporacyjny
ATR wypuścił na rynek model Corporate. Jak mówi dyrektor sprzedaży Milco Rappuoli, „firma wciąż pracuje nad wymyśleniem nazwy dla nowego samolotu". Podjęto ten ruch, ponieważ niektóre linie lotnicze korzystają już z regionalnych turbośmigłowców zamieniając je z wersji VIP na wersje krótkiego zasięgu lub służące do służby medycznej. W maju, producent ATR, sprzedał wariant VIP klientowi z Azerbejdżanu.
Według firmy, turbośmigłowce mają terenową przewagę nad jetami. „Możemy dotrzeć na jedną czwartą lotnisk więcej niż biznesowe jety” powiedział Rappuoli. Efekt współpracy EADS i Alenia okazał się bardzo trafiony w tajskich siłach powietrznych, które korzystają z niego jako samolotu głowy państwa.
Wersja VIP kosztuje 17 milionów $. „Jest to ekonomicznie bardzo sensowne rozwiązanie,” powiedział Rappuoli. „Kadłub może z powrotem zostać zmieniony na samolot pasażerski lub towarowy za stosunkowo niewielką opłatą, by sprostać oczekiwaniom konkretnego klienta, a jego wartość wciąż pozostała wysoka”
Według firmy, turbośmigłowce mają terenową przewagę nad jetami. „Możemy dotrzeć na jedną czwartą lotnisk więcej niż biznesowe jety” powiedział Rappuoli. Efekt współpracy EADS i Alenia okazał się bardzo trafiony w tajskich siłach powietrznych, które korzystają z niego jako samolotu głowy państwa.
Wersja VIP kosztuje 17 milionów $. „Jest to ekonomicznie bardzo sensowne rozwiązanie,” powiedział Rappuoli. „Kadłub może z powrotem zostać zmieniony na samolot pasażerski lub towarowy za stosunkowo niewielką opłatą, by sprostać oczekiwaniom konkretnego klienta, a jego wartość wciąż pozostała wysoka”
Źródło artykułu
Komentarze