Przejdź do treści
Źródło artykułu

Dofinansowanie zakupu sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem

Do 30 czerwca 2011 r. podmioty gospodarcze mogą składać wnioski o dofinansowanie zakupu sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem w lotnictwie wykorzystywanych w związku z prowadzoną działalności gospodarczą.

Przy rozpatrywaniu wniosków i podejmowaniu decyzji o przyznaniu pomocy, będzie brane pod uwagę czy zakup w pierwszej kolejności:

  • wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym oraz poprawę ruchu lotniczego;

  • zapewnia usunięcie w całości zagrożenia bezpieczeństwa istniejącego w działalności podmiotu;

  • wpływa na dostosowanie podmiotu do standardów bezpieczeństwa wynikających z wymogów zawartych w krajowych oraz międzynarodowych przepisach z zakresu lotnictwa cywilnego;

  • zwiększa bezpieczeństwo lotów poprzez wyposażenie załóg statków powietrznych w środki bezpieczeństwa;

  • dostosowuje sprzęt lotniczy w środki zwiększające poziom bezpieczeństwa przy wykonywaniu lotów w zmiennych warunkach atmosferycznych;

  • stanowi wzrokowe pomoce nawigacyjne;

  • zapewnia bezpieczeństwo utrzymania pola naziemnego ruchu lotniczego;

  • zapewnia zasilanie stanowisk kierowania ruchem lotniczym;

  • wpływa na realizację zaleceń pokontrolnych z zakresu lotnictwa cywilnego;

a także ilość i wysokość dofinansowania przyznanego przez Prezesa Urzędu na zakup sprzętu i urządzeń w latach poprzednich i poprawność wypełniania obowiązków wynikających z przyznanego w latach poprzednich przez Prezesa Urzędu dofinansowania na zakup sprzętu i urządzeń.

Wnioski należy przesyłać na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. M. Flisa 2
02-247 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie "Wniosek o dofinansowanie".

Decyzja Prezesa w sprawie udzielania pomocy de minimis w 2011 r. na zakup sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem w lotnictwie

Wzór wniosku o dofinansowanie

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony