Dofinansowanie zakupu sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem
Do 30 czerwca 2011 r. podmioty gospodarcze mogą składać wnioski o dofinansowanie zakupu sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem w lotnictwie wykorzystywanych w związku z prowadzoną działalności gospodarczą.
Przy rozpatrywaniu wniosków i podejmowaniu decyzji o przyznaniu pomocy, będzie brane pod uwagę czy zakup w pierwszej kolejności:
-
wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym oraz poprawę ruchu lotniczego;
-
zapewnia usunięcie w całości zagrożenia bezpieczeństwa istniejącego w działalności podmiotu;
-
wpływa na dostosowanie podmiotu do standardów bezpieczeństwa wynikających z wymogów zawartych w krajowych oraz międzynarodowych przepisach z zakresu lotnictwa cywilnego;
-
zwiększa bezpieczeństwo lotów poprzez wyposażenie załóg statków powietrznych w środki bezpieczeństwa;
-
dostosowuje sprzęt lotniczy w środki zwiększające poziom bezpieczeństwa przy wykonywaniu lotów w zmiennych warunkach atmosferycznych;
-
stanowi wzrokowe pomoce nawigacyjne;
-
zapewnia bezpieczeństwo utrzymania pola naziemnego ruchu lotniczego;
-
zapewnia zasilanie stanowisk kierowania ruchem lotniczym;
-
wpływa na realizację zaleceń pokontrolnych z zakresu lotnictwa cywilnego;
a także ilość i wysokość dofinansowania przyznanego przez Prezesa Urzędu na zakup sprzętu i urządzeń w latach poprzednich i poprawność wypełniania obowiązków wynikających z przyznanego w latach poprzednich przez Prezesa Urzędu dofinansowania na zakup sprzętu i urządzeń.
Wnioski należy przesyłać na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. M. Flisa 2
02-247 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie "Wniosek o dofinansowanie".
Decyzja Prezesa w sprawie udzielania pomocy de minimis w 2011 r. na zakup sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem w lotnictwie
Wzór wniosku o dofinansowanie
Komentarze