Nowość na rynku LSA: DirectFly Alto
Firmy Corbi Air z Ohio i DirectFly z Czech otrzymały weryfikację zgodności Amerykańskiego Stowarzyszenia Badań i Materiałów (ASTM), dla specjalnego lekkiego samolotu sportowego (SLSA) DirectFly Alto.
Jak informują przedstawiciele producenta, Alto zostanie wprowadzony do sprzedaży, jako LSA przystosowany do przeprowadzania szkoleń lotniczych. Standardowe wyposażenie zawiera transponder Mode S, wewnętrzne zabezpieczenie antykorozyjne, elektryczny trymer, sterowanie przedniej goleni, okablowanie pokryte teflonem, system dystrybucji elektrycznej Vertical Power, kompozytowe śmigło Sensenich z krawędzią ze stali nierdzewnej oraz zespół hamulcowy ALIR z systemem antypoślizgowym.
Podczas gdy inni producenci używają oddzielnych chłodnic oleju, Corbi Air dołączył, jako wyposażenie standardowe, system laminarnego przepływu oleju, który szybciej przed pierwszym lotem lub w zimowe dni ogrzewa do odpowiedniej temperatury działania olej w silniku, i jak zapewnia producent, zapewnia także doskonałe chłodzenie w upalne dni.
Corbi Air opracowała pakiet dostosowujący wnętrze maszyny do życzeń użytkownika, w tym owiewki na koła i skórzaną tapicerkę. Maszyna posiada udźwig użyteczny ponad 270 kg i oferuje szeroki wachlarz opcjonalnych urządzeń konfiguracji awioniki producentów takich jak, Dynon, Advanced Flight i Garmin. Cena maszyny w podstawowej wersji została skalkulowana na poziomie 97500 dolarów. Aktualnie złożone zamówienia zostaną zrealizowane w pierwszym kwartale 2011 roku.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj
Komentarze