Przejdź do treści
Garmin
Źródło artykułu

Koniec ery GPSMAP 496 Garmina

Przez lata, awionika spółki Garmin stała się podstawą wyposażenia w konstrukcjach typu LSA (Light Sport Aircraft). Wystarczyło zajrzeć do kokpitu jakiejkolwiek maszyny tego typu i z dużym prawdopodobieństwem w większości nich można było znaleźć w modele 296, 396, 496 lub 495. Coraz popularniejsze stają się jednak przenośne urządzenia, które użytkuje się w zestawie z kieszenią Air Gizmo. W związku z tym faktem, znaczna część starszych GPS-ów Garmina jest wycofywana z rynku.

Tim Casey, odpowiedzialny w firmie Garmin za produkty dedykowane dla LSA, wystosował odpowiedź na zapytanie dotyczące planów zaprzestania produkcji GPSMAP 495/496. Casey napisał, że „Produkcja GPSMAP 495/496 jest już definitywnie zakończona i z pewnością informacja ta została już wcześniej odpowiednio upubliczniona." "Informowaliśmy naszych partnerów z branży LSA o ewentualnym zaniechaniu 495/496 miesiące temu, dając tym samym czas na przejście na modele 695/696 lub serii aera, które wielu z nich już użytkuje lub obecnie adoptuje do swoich maszyn", kontynuował.

Dla pilotów, którym bliska stała się seria GPSMAP, oznacza to, że teraz muszą nauczyć się nowych metod wprowadzania danych. Aera posiada inny interfejs użytkownika, ale wiele osób zachwala zastosowane w niej rozwiązania. Obecnie dostawcy LSA instalują większy ekran 696, jednak część z nich będzie musiała dostosowywać się do Aera, która oszczędza przestrzeń panelową, jest prosta w obsłudze i działa również jako jak urządzenie GPS.

Więcej informacji na stronach
Garmin.com oraz ByDanJohnson.com

 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony