Zaprojektuj grafikę polskiego odrzutowca biznesowego FLARIS LAR 1
Firma Metal-Master, która rozwija obecnie projekt pierwszego polskiego odrzutowca biznesowego FLARIS LAR 1, ogłosiła konkurs na stworzenie grafiki poszycia tej konstrukcji:
- jeśli jesteś studentem i interesujesz się projektowaniem;
- jeśli pracujesz jako projektant;
- jeśli masz pomysły i projektowanie nie jest Ci obce.
zapraszamy Cię do wzięcia udziału w KONKURSIE na twórcę grafiki poszycia nowego polskiego samolotu odrzutowego klasy family&business Flaris LAR1. Docelowo każdy z samolotów będzie pokryty indywidualnie zaprojektowaną grafiką wyrażającą osobowość właściciela.
Poszukujemy:
– niepowtarzalnych grafik, które odchodzą od panujących w przemyśle lotniczym trendów;
– niebanalnych pomysłów;
– ludzi z nieograniczoną niczym wyobraźnią.
Wszystkie chwyty dozwolone – inspiracją może być wszystko: skóra węża, paszcza rekina, grzywa lwa, języki ognia, krople wody, hipisowskie kwiaty, wzory niczym z desek snowboardowych. Im bardziej „odjazdowe” pomysły, tym lepiej. Grafika samolotu ma wyrażać charakter jego właściciela, zgodnie z zasadą „Pokaż mi swojego Flarisa, a powiem Ci kim jesteś”.
Konkurs składa się z dwóch etapów:
I – od 12 listopada 2012 r. do 3 stycznia 2013 r. Komisja Konkursowa wybierze zwycięzcę i osoby wyróżnione.
II – od 7 do 31 stycznia 2013 r. Każdy może zagłosować na Twój projekt. Autor pracy, która otrzyma najwięcej głosów w Głosowaniu Internautów, otrzyma nagrodę. Pula nagród: min. 10 tys. zł/ realizacja projektu na pierwszym odrzutowcu/ lot z osobą towarzyszącą Flarisem.
FLARIS LAR 1 to samolot wyprzedzający istniejące rozwiązania pod wieloma względami, a przede wszystkim łatwością użytkowania i bezpieczeństwem. Jak informuje producent na swojej stronie internetowej „Zaprojektowaliśmy maszynę, której pilotaż jest tak prosty, że do jej prowadzenia wystarczy licencja amatorska”.
Zgodnie z założeniami, samolot ma wybaczać pilotowi wiele błędów oraz pozwalać operować nawet na trawiastych lotniskach. Dzięki wyjątkowej doskonałości aerodynamicznej (L/D=18) i jednobryłowemu kadłubowi w kształcie kropli, FLARIS LAR 1 będzie mógł przy wyłączonym napędzie pokonywać lotem ślizgowym 18 km na każdy kilometr utraty wysokości. W wyjątkowych sytuacjach zagrożenia będzie mógł zostać uruchomiony spadochronowy system ratunkowy.
Pliki do pobrania w postaci wektorowej siatki w skali 1:100 stanowiący w całości lub częściowo materiał na podstawie którego należy tworzyć grafikę poszycia samolotu znajduje się tutaj.
Regulamin oraz szczegóły konkursu znajdują si na stronie www.flaris.pl/konkurs
Komentarze