Southwest Airlines oferują użytkownikom iOS usługę iMessaging
Linie lotnicze Southwest Airlines wprowadziły nową ofertę dla użytkowników systemów operacyjnych iOS firmy Apple. Zamiast opłacania kwoty 8 dolarów za cały dzień używania WiFi podczas lotu, osoby wykorzystujące iPady i iPhone'y, mogą teraz za 2 dolary wykupić usługę iMessaging.
Według przedstawiciela przewoźnika, "Skorzystać z tej opcji może każdy użytkownik Apple, który posiada system operacyjny iOS 5 lub nowszy z wgraną funkcją iMessage. Dzięki temu rozwiązaniu, potencjalni klienci mogą być w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną jakby nadal znajdowali się na ziemi".
Pomysł ten może zostać przyjęty z entuzjazmem przez wielu pasażerów, którzy chcą podczas lotu pozostawać w kontakcie z bliskimi i informować ich o opóźnieniu przylotu do miejsca docelowego. Usługa kosztuje jedynie jedną czwartą tego, co pełne WiFi, więc może się stać dosyć popularna. Ale jak na razie dostępna jest tylko na system operacyjny iOS, aczkolwiek są również prowadzone prace nad dostosowaniem jej do systemów Android.
Żródło: www.tuaw.com
Komentarze