Śniadanie z PLL LOT
W dniu dzisiejszym w Sali Verdi warszawskiego Hotelu Intercontinental odbyła się konferencja prasowa PLL LOT. Uczestniczyli w niej przedstawiciele przewoźnika, dziennikarze oraz zaproszeni goście. W trakcie prezentacji Dyrektor Marketingu Dorota Haller i Dyrektor biura Czarterów Pan Andrzej Kobielski przedstawili dokonania firmy w sezonie letnio - jesiennym, oraz plany biznesowo - marketingowe na okres zimowy.
Najważniejsze cele, jakie na przyszłość stawiają przed sobą Polskie Linie Lotnicze Lot, to obalanie mitu o ich niedostępności z powodu wysokich cen biletów, wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów poprzez zwiększanie atrakcyjności oferty i ciągłe podnoszenie jakości usług. Oferty zimowa firmy rzeczywiście pozwala uwierzyć, że latanie z LOT-em może być tanie i przyjemne. Dla przykładu do Werony i Grenoble na narty w sezonie zimowym możemy polecieć z LOT Charters już za 360 zł. w jedną stronę, nie płacąc przy tym za przewóz sprzętu narciarskiego. Ciepła zima z LOT Charters, to Agadir i Teneryfa w jedną stronę już od 480 zł. Wśród specjalnych rejsów zimowych są także jednodniowe wycieczki Mikołajkowe do Rovaniemi z wizyta u Mikołaja i sylwester na Mauritiusie, na który polecimy Boeingiem 767.
Aby przyciągnąć pasażerów LOT realizuje także zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową, która jak twierdzą przedstawiciele firmy już przynosi efekty. Zwiększone profity w programie Miles & More, promocje dla wybranych grup pasażerów, oferty imieninowe, wygodna i szybka odprawa pasażerska poprzez telefon komórkowy, czy też pokoik na terenie lotniska dla dzieci podróżujących samodzielnie, to tylko niektóre z działań, jakie podejmuje przewoźnik w walce o klienta. Miejmy nadzieję, że uda się zrealizować wszystkie założenia polityki marketingowej i że pomogą one w budowaniu profilu publicznego firmy, a wzrost jej przychodów będzie szedł w parze z satysfakcją i zadowoleniem pasażerów.
Komentarze