Przejdź do treści
NAFI
Źródło artykułu

NAFI: Niespodziewana zmiana pytań testowych zwiększyła liczbę niezaliczonych egzaminów

Krajowe Stowarzyszenie Instruktorów Lotniczych USA (NAFI) poinformowało, iż w ostatnim czasie Federalna Administracja Lotnictwa USA (FAA), bez uprzedzenia zmieniła bazę pytań testowych, co w konsekwencji spowodowało czterokrotnie wyższy odsetek niezaliczonych testów.

Zawartość pytań testowych znacząco się różni od poprzednich wersji, powiedział przedstawiciel NAFI, a najbardziej jest to zauważalne w co najmniej trzech testach, których zaliczenie wymagane jest od wszystkich instruktorów teoretycznych, praktycznych, a także inżynierów. "W pełni popieramy wysiłki Agencji, aby poprawić jakość badania wiedzy, jednakże jesteśmy zaniepokojeni, że zmiany te zostały dokonane bez powiadomienia kogokolwiek w branży", powiedział dyrektor wykonawczy NAFI, Jason Blair. W rezultacie, jak stwierdził następnie, ci którzy oblali testy nie tylko zmarnowali swój czas i 150 dolarów, ale teraz muszą ponownie podejść do egzaminów.

NAFI oraz Stowarzyszenie AOPA wystosowały do FAA oficjalne pismo z prośbą, aby Agencja rozpatrzyła ponowną zmianę bazy danych pytań testowych na te, które funkcjonowały do tej pory. Stan ten miałby trwać dopóki nie pojawi się nowy proces informowania lotniczej branży szkoleniowej o zmianach treści. Organizacje oznajmiły również, że przystępujący do egzaminów, którzy nie zdali testów po wprowadzeniu zmian, powinni mieć prawo do ponownego bezkosztowego podejścia do testów i dodatkowo mieć usunięty wpis o braku zaliczenia.

"Popieramy dążenia FAA do zwiększenia dyscypliny w procesie egzaminowania i jesteśmy szczerze zainteresowani wspieraniem tego zagadnienia”, powiedział Blair. Jednak, aby zrobić to skutecznie, chcielibyśmy, żeby FAA wtajemniczyła partnerów branżowych, takich jak NAFI, AOPA oraz inne zainteresowane strony z branży szkoleń lotniczych w działania zmierzających do rozpowszechnienia informacji o nadchodzących zmianach". Pozwoliłoby to świadczącym usługi szkoleniowe i uczniom na dostosowanie procesów uczenia i uniknięcie zaskoczenia kandydatów nieoczekiwanym wprowadzeniem nowego materiału, dodał Blair.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony